V
vähän surullista
Vieras
Mua jotenkin säälittää tälläinen tapaus lähipiirissä, isä on sukua minulle. Kivoja ihmisiä ovat, mutta "etäinen" suhde lapsiinsa (esikoisella aikamoisia käytös ongelmia, (väkivaltainen ja karjuu jatkuvasti). Lapset, varsinkin esikoinen, ovat olleet ihan pienestä vauvasta paljon yöhoidoissa ja epäilen, että tästä syystä esikoisella näitä ongelmia on, lisäksi äidillä tuntuu olevan aika negatiivisiä tunteita tätä vanhempaa lasta kohtaan, enkä sitä sinänsä ihmettele, sillä lapsi on todella kamala käytökseltään usein, tietenkin sille on jokin muu syy kuin lapsi itse, mutta aikamoinen riiviö tuo on.
Nyt vanhemmat aikovat jättää lapset hoitoon 5 yöksi ja mennä kummatkin omien kaveridensa kanssa reissuun, ei siis yhdessä. Mä tunnen varsinkin tätä pienempää kohtaan säälisä ja surua, koska mun mielestä aika on tosi pitkä olla erossa vanhemmista ilman pakottavaa syytä. Mitä mieltä te olette?
Nyt vanhemmat aikovat jättää lapset hoitoon 5 yöksi ja mennä kummatkin omien kaveridensa kanssa reissuun, ei siis yhdessä. Mä tunnen varsinkin tätä pienempää kohtaan säälisä ja surua, koska mun mielestä aika on tosi pitkä olla erossa vanhemmista ilman pakottavaa syytä. Mitä mieltä te olette?