2v keksi pikkusiskon alapäälle nimityksen pikkupylly. Mitä mieltä ootte ja mitä nimityksiä teillä käytetään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nimitys mietinnässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nimitys mietinnässä

Vieras
En kyllä oo ihan varma onko hyvä nimitys, kun eihän kenelläkään oo kahta pyllyä. Kannattaisiko heti opettaa joku muu nimitys, ennen kuin poika tottuu pikkupylly nimitykseen? Pojalla on pippeli.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että miksi sä itse kutsut tytön/naisen alapäätä?
Jos nimitystä kerran pitänee oikein miettiä..

2v ei oo ennemmin ollu yhtään kiinnostunu sukupuolten eroista, joten tyttöjen alapäälle ei oo tarvinu keksiä mitään nimitystä. Pikkusiskon tulon myötä, alkoi kiinnostua. Aikuisten kesken käytetään semmoisia nimityksiä, jotka ei lapsille sovi.

Alkuperäinen kirjoittaja Nimitys mietinnässä;29982159:
2v ei oo ennemmin ollu yhtään kiinnostunu sukupuolten eroista, joten tyttöjen alapäälle ei oo tarvinu keksiä mitään nimitystä. Pikkusiskon tulon myötä, alkoi kiinnostua. Aikuisten kesken käytetään semmoisia nimityksiä, jotka ei lapsille sovi.

Mitä nimitystä vanhempasi käyttivät / itse käytit lapsena?

Meillä on pimppi ja pimppeli. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nimitys mietinnässä;29982174:
Monet häpeää ko. asiaa, eivätkä siksi kehtaa vastata mustana.

aha, eipä se kyllä nimen mustuus vaikuta siihen mitä kehtaa vastata :D tuntuu että sä olet ainoa tässä ketjussa joka häpeää sanoa pimppi ja sit pitää sen taki vääntää jotain outoja sanoja. käytä sitten sitä etupyllyä mitä nää nykymammat tuntuu niin käyttävän :D

No hohhoi ku kaikilla ees ole sitä rekattua nimimerkkiä täällä. Mä oon vuosia kirjotellu nimettömänä tänne. Ja minä kyllä kehtaan sanoa alapäiden nimet niin kuin ne on. Tai no pippelinhän uskaltaa kaikki sanoa mutta sitä tytön värkin nimeä ei! VAGINA VAGINA VAGINA, PILLU PIMPPI PIMPPA, ei hävetä kuulkaa!

Ja mä opettaisin 2v:lle että se ei ole pikkupylly vaan pimppi. Pylly on kokonaan eri vehjekin.

aha, eipä se kyllä nimen mustuus vaikuta siihen mitä kehtaa vastata :D tuntuu että sä olet ainoa tässä ketjussa joka häpeää sanoa pimppi ja sit pitää sen taki vääntää jotain outoja sanoja. käytä sitten sitä etupyllyä mitä nää nykymammat tuntuu niin käyttävän :D

Minä en keksinyt pikkupylly nimitystä, vaan sen keksi 2v poika. En todellakaan häpeä sanoa pimppi, mutta en oo varma onko se meille paras nimitys. Etupylly on typerin nimitys jonka oon kuullu.

Siis älkää aikuiset ihmiset lähtekö näihin juttuihin mukaan... Nämä ketjut on pedofiilien ja koulukakaroitten aloittelemia ja ylläpitämiä. Kai se nyt joka normaalille ihmiselle on itsestäänselvyys että minkä nimiset ne lasten ja aikuistenkin vehkeet on normaalissa arkikielenkäytössä, mutta joku näyttää saavan mielihyvää siitä että näkee ne täällä kirjoitettuna, uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan...

Kuka on sitten vaan lapsellisuuttaan oppinut uuden sanan joka on olevinaan "vähä tuhma" ja toistaa sitä ("kakka, kakka, kakka, kakka, hehe") ja kuka sit on se kipeä joka saa näsitä jotain kiksejä.

Siis älkää aikuiset ihmiset lähtekö näihin juttuihin mukaan... Nämä ketjut on pedofiilien ja koulukakaroitten aloittelemia ja ylläpitämiä. Kai se nyt joka normaalille ihmiselle on itsestäänselvyys että minkä nimiset ne lasten ja aikuistenkin vehkeet on normaalissa arkikielenkäytössä, mutta joku näyttää saavan mielihyvää siitä että näkee ne täällä kirjoitettuna, uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan...

Kuka on sitten vaan lapsellisuuttaan oppinut uuden sanan joka on olevinaan "vähä tuhma" ja toistaa sitä ("kakka, kakka, kakka, kakka, hehe") ja kuka sit on se kipeä joka saa näsitä jotain kiksejä.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Yhteistyössä