2v pojan seksijutut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saara

Vieras
Kuinka paljon tästä pitäisi huolestua ja pelätä:

Köllöttelimme pojan kanssa sängyn päällä ja poika ilman vaippaa, kun pepussa on ihan kauhea ihottuma. Yhtäkkiä poika sanoo: "Äiti ottaa pippelin suuhun" ja teki itseään tykö. Poika on 2 v 3kk. Kysyin vielä, että mitä ja toisti saman jutun.

Olen eronnut hänen isästään ja tiedän, että minulta hän ei ole voinut saada mitään tuollaista mallia.

Onko kyse jostain normaalista kehitysvaiheesta ja poika vaan sattui sanomaan asian hassusti tms. Vai pitääkö tässä nyt oikeasti huolestua, että on nähnyt tuollaista ja ajattelee sen olevan ok hänellekin? Sanoin hänelle ettei äitin kuulu noin tehdä ja koitin kysyä, onko nähnyt sellaista tms, mutta en saanut pojasta sitten enää mitään irti.

No aika erikoista 2-vuotiaalle. Eikös ne pippelijutut tule vasta muutamaa vuotta myöhemmin.

Meillä 4-vuotiaana poika leikki 6-vuotiaan serkkutyttönsä kanssa pippelileikkejä, mm. pippeliä oli laittanut suuhun tämä 6-v tyttö, näin poika kertoi. No, tyttö nukkui silloin vielä vanhempiensa kanssa samassa huoneessa, että ehkä oli päässyt näkemään "leikkejä".

:/

Nyt meidän poika on 7-vuotias. Olivat samanikäisen kaveripojan kanssa videoineet toisiaan hyppimässä ja tanssimassa. Meidän poika videolla vain tanssi. Kaveripoika näytti lyhyellä videopätkällä peppua pariin otteeseen ja lopuksi pippeliä - joka jöpötti!

Huih...
Minulla 2- vuotias poika ja köllötellessä välillä joudun teroittamaan sitä mikä on oma alue ja mikä ei. Jos kuitenkin sanoisi jotain tuollaista huolestuisin todella. On vaikea kuvitella, että tuon ikäiselle tulisi mieleen mitään tuollaista itsestään.
Ihan hirveä olo tuli puolestanne. Yritä ottaa asiasta selvää. Tuo on vain ihan hirveän vaikeaa tuon ikäisen suhteen kun on vaikea kysellä. Tulee mieleen kauheimmassa tapauksessa insesti ja sitten seuraavaksi, että on nähnyt isänsä jonkun naisen kanssa.

Poika on ollut isänsä luona joka toinen viikonloppu. Minun tiedossa ei ole, että eksällä olisi uutta naisystävää, mutta eihän sitä tiedä ja onhan telkkarikin olemassa.

Itseäni pelottaa kovasti, että joku on tehnyt hänelle jotain sopimatonta.

Ettet vaan ap olis taas joku pervo joka saa kiksejä kun kirjoittelee tällasia sairaita aloituksia mammapalstalle?? Seksi ja 2v samassa lauseessa on tosi kipeän ihmisen kirjoitus!!

Tiedän vaan, että saan ihan hirveän syytösryöpyn niskaani, kun rupean isältä kyselemään asiasta. Mutta pakko se on. Sain jo sellaiset haukut, kun kysyin kiroilemisesta kerran.

Poika on perhepäivähoidossa ja siellä on hänen ikäisiään lapsia, joten en oikein usko mallin tulleen hoitokavereilta. Hoitaja on myös niin luotettava, etten haluaisi uskoa mitään tuollaista hänestä.

Alkuperäinen kirjoittaja taasko joku pervo liikkeellä:
Ettet vaan ap olis taas joku pervo joka saa kiksejä kun kirjoittelee tällasia sairaita aloituksia mammapalstalle?? Seksi ja 2v samassa lauseessa on tosi kipeän ihmisen kirjoitus!!

No en kuule ole...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedän vaan, että saan ihan hirveän syytösryöpyn niskaani, kun rupean isältä kyselemään asiasta. Mutta pakko se on. Sain jo sellaiset haukut, kun kysyin kiroilemisesta kerran.

Poika on perhepäivähoidossa ja siellä on hänen ikäisiään lapsia, joten en oikein usko mallin tulleen hoitokavereilta. Hoitaja on myös niin luotettava, etten haluaisi uskoa mitään tuollaista hänestä.

On voinut nähdä päivähoidossa, onhan noita täälläkin kirjoitettu miten tarhassa on lapset touhunnut tollasta "lääkärileikkiä"

Kyllähän pippeli- ja pyllyhöpötyksiä saattaa vajaan kolmen vuodenkin iässä jo olla, mutta ei nyt tuo ole ihan normaalia. Se että hoetaan uusia sanoja on eri asia, tuohon on pitänyt saada jo malli jostain.

Pojan isää epäilisin tässä tapauksessa vähiten. En edes usko, että kukaan aikuinen on pojalle mitään tehnyt. Naisilla on aivan sairaita luuloja. Itse an pysty koskaan antamaan exälle anteeksi, että hän esitti minulle tuollaisen syytöksen vailla mitään pohjaa. Ajatus tuli ilmeisesti siitä, että oma libidoni on huomattavasti voimakkaampi kuin hänen. Se ei kuitenkaan ole mikään peruste hyväksikäyttöepäilyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Poika on ollut isänsä luona joka toinen viikonloppu. Minun tiedossa ei ole, että eksällä olisi uutta naisystävää, mutta eihän sitä tiedä ja onhan telkkarikin olemassa.

Itseäni pelottaa kovasti, että joku on tehnyt hänelle jotain sopimatonta.

Itseänikin alkaisi kauhistuttaa.
Millainen lapsen isä on muuten?
Itse ainakin yrittäisin suojata lasta opettamalla, että pippeli on pojan yksityisaluetta. Tuo vain on niin vaikeaa tuon ikäisen kanssa kun peseytymisessä tarvii vielä apua..huokaus.

Alkuperäinen kirjoittaja hannu:
Pojan isää epäilisin tässä tapauksessa vähiten. En edes usko, että kukaan aikuinen on pojalle mitään tehnyt. Naisilla on aivan sairaita luuloja. Itse an pysty koskaan antamaan exälle anteeksi, että hän esitti minulle tuollaisen syytöksen vailla mitään pohjaa. Ajatus tuli ilmeisesti siitä, että oma libidoni on huomattavasti voimakkaampi kuin hänen. Se ei kuitenkaan ole mikään peruste hyväksikäyttöepäilyyn.

Niin sinun tapauksessa oli noin, mutta tosiasia on, että valtaosa hyväksikäyttäjistä on juuri miehiä ja lapsen sukulaisia.
Se, että sinä et ole hyväksikäyttäjä ei poissulje sitä tosiasiaa, että ap. tapauksessa hyväksikäyttöä voi olla tapahtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja taasko joku pervo liikkeellä:
Oikeesti tosi sairas ihminen kirjoittaa samassa lausessa 2 vuotiaasta ja seksistä :o

Totta. Normaalisti olis otsikoitu"2 vuotias ja oudot jutut", "2 vuotias ja alapääjutut" tai jotain sinne päin.

Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:
Onko lapsi ollut ollut öitä poissa sinun luonta? Onko voinut jossain nähdä tuollaista? Ite olisin tosi huolissani.

no minä myös. ei meidän pian kolme vuotiaalla ole mitään tuollaisia juttuja ikinä ollut. eihän kukaan ole voinut tehdä tuota pojalle? omasta kokemuksesta tiedän että joku läheinen josta ei ikinä uskoisi, voi paljastua pedofiiliski. onko lapsi ollutöitä pois kotoa?

no olihan toi aika oudosti sanottu, mutta kyllä ne pikku-ukot voi joskus vahingossakin päästää suustaan aikuisen maailmaan sopimattomia lauseita. meillä 2,5 vai oliko jo 3v poika oli ihan hirvee köyrimään ja yritti joka välissä saada äitiä laittamaan käden pippelille. kyllä se sitten loppui ku tein sille pikkurunkkarille selväks että pippelileikit on ihan poijan oma juttu eikä äiti osallistu sellaisiin. kattele ny aikas tuleeko mitään muuta outoa käytöstä. jos ei niin koita päästä yli.

En minä hyväksikäyttöä epäilekään, mutta asian näkeminen voisi tulla kyseeseen. Tiedän, ettei hän haluaisi tehdä pojalle mitään pahaa.

no kuule kun monesti ne epäilykset on aiheellisia. älä sinä sulje silmiäsi todelliselta maailmalat. kuka tahansa sinunkin läheisesi voi olla pedofiili sinun tietämättä asiaa. usko pois. maailma on paha ja monet ihmiset hirviöitä. tpttakai merkit täytyy ottaa tosissaan jos jotain pahaa tapahtuu täytyy lasta osata suojella. ei silmiään saa ummistaa ja kuvitella ettei omalle lapselle kukaan moista voisi tehdä

Yhteistyössä