A
apua!
Vieras
Ideoita otetaan vastaan, jotain kivaa puuhaa olisi hauska järkätä lapsille, että viihtyvät. Tenavia tulee olemaan 6*2007, 2* 2008, 7*2009 ja 2*2011 ikäluokkia. Joku pieni leikki/kilpailu josta sitten kaikille palkinto, myös noille ihan pienillekin. Hommaa rajoittaa mm yhden lapsen liikuntavamma, eli mikään kovin sporttinen juttu ei voi olla, mutta onginta yms on aika tylsää loppujen lopuksi...