2v synttäreille sopivia leikkejä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!

Vieras
Ideoita otetaan vastaan, jotain kivaa puuhaa olisi hauska järkätä lapsille, että viihtyvät. Tenavia tulee olemaan 6*2007, 2* 2008, 7*2009 ja 2*2011 ikäluokkia. Joku pieni leikki/kilpailu josta sitten kaikille palkinto, myös noille ihan pienillekin. Hommaa rajoittaa mm yhden lapsen liikuntavamma, eli mikään kovin sporttinen juttu ei voi olla, mutta onginta yms on aika tylsää loppujen lopuksi...
 
Onginta on kyllä ton ikästen mielestä tosi jännää, ei ollenkaan tylsää. Vaikk aikuisten mielestä ei olekaan kovin kekseliästä niin lapset on ihastuksissaan.. Jos nelvivuotiaista on liian tylsää niin niitä voi ottaa sinne verhon toiselle puolelle laittamaan niitä yllätyksiä sankoon kun pinenemmät onkii.
 
Jeps, 17 lasta, joista pari ihan sylivauvaa, painopiste näissä 4v (muutama melkein 5v) ja 2v ikäisissä, pari kolmevuotiasta joukossa. Täytyy varmaan se onginta sitten viritellä, ajattelin vain että muksut (ainakin nuo isommat) aloittavat varmasti jonkun touhun/leikin ja ravaavat sitten välillä yläkerrassakin ja jää tämä liikuntarajoitteinen matkasta jo fyysisten esteiden vuoksi. Olisi kiva sinänsä jos olisi joku leikki, johon tämäkin voisi osallistua eikä tuntisi oloaan niin ulkopuoliseksi muitten temmeltäessä terveiden lasten lailla pienessä sokerihumalassa. Viihtyisi varmasti koko perhekin paremmin, kun heidän erityinen on otettu myös huomioon - ongintaan ei kauhean kauaa aikaa mene kuitenkaan.
 

Yhteistyössä