2v7kk kiusaa koiraa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edna Birch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Edna Birch

Aktiivinen jäsen
09.05.2005
9 760
0
36
Tuo meidän jätkä on hoksinut kivan leikin: kun koiraa heitellään esineillä, sen saa lähtemään karkuun. Oon tässä nyt viikon yrittäny kaikkeni että saan ton ukkelin ymmärtämään että se ei ole kivaa, että koira ei leiki hänen kanssaan, mut ei mee jakeluun. Heti ku silmä välttää hetkeksikin niin jo lentää legopalikkaa koiraa kohti. Oikeinpa pirullisesti vielä räkättää päälle.

Olisko toimivia vinkkejä? Puhuttelu, karjahtelu ja lelujen takavarikointi ei ole tähän mennessä vaikuttanu. Ei myöskään tunteisiin vetoaminen (esim.koira pelkää,koira itkee..)

hmmm, onko teillä arestipaikka? sitten kun kaikki keinot on kokeiltu, heitä seuraavan kerran kun poika heittää koiraa, häntä itseään jollain muovilelulla ja kysy miltä tuntuu.

Luja ja kova "EI!!" kun muksu meinaa heittää koiraa jollain. Ei kivaa koiralle...
Kyllä ton ikäisen pitäisi jo kiellot oppia siinä määrin ettei aina vaan kielloista huolimatta jatka vaan hoksais että se ON väärin. Tsemppiä! Yritä sanoa etteihän häntäkään kukaan heitä tavaroilla...

Alkuperäinen kirjoittaja puuhevonen:
hmmm, onko teillä arestipaikka? sitten kun kaikki keinot on kokeiltu, heitä seuraavan kerran kun poika heittää koiraa, häntä itseään jollain muovilelulla ja kysy miltä tuntuu.

alennuin tähän, kun poika nakkeli pallolla koiraa. ja hauskaahan se pojasta oli :headwall:

jäähypenkki siis ei todellakaan omaan huoneeseen(siellähän ne lelut on )..

vaan tuoli johonkin paikkaan missä ei ole mitään kiinnostavaa ja siinä istutaan ja mietitään hiljaa jäähyllä niin monta minuuttia kun ikää on..

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

väännä mulle rautalangasta tämä. huoneeseensa oon laputtanu mut ku sieltä tulee pois niin sama meno jatkuu.

Meillä on sohvan vieressä pieni jakkara, johon poika(2.v) laitetaan
Esim. jos repii tietsin piuhat irti, vaikka tietää sen olevan kiellettyä.

Lapsi penkkiin, puhuttelu, asian selvennys, miksi siihen joutuu ja sitten annetaan istua hetkinen

Minuutti /ikävuosi, mut en miä raaski ikinä pitää minsaa kauempaa :ashamed:

Muoks: ja kaikki lelut käsistä ja ympäriltä pois

Alkuperäinen kirjoittaja 6 koiran omistaja:
Luja ja kova "EI!!" kun muksu meinaa heittää koiraa jollain. Ei kivaa koiralle...
Kyllä ton ikäisen pitäisi jo kiellot oppia siinä määrin ettei aina vaan kielloista huolimatta jatka vaan hoksais että se ON väärin. Tsemppiä! Yritä sanoa etteihän häntäkään kukaan heitä tavaroilla...

tätä mä teenkin koko ajan, mut ku pirulainen onnistuu silloin kun teen jotain muuta hetken (laitan esim ruokaa). ja ku karjahdan että ei niin koiraparka luulee et hälle huudetaan.. tuo raukka ihan pelkää tuota lasta.

Heitä lasta legolla. :ashamed:

Meillä tuo 3 v neiti on vähän turhan raju rakkaudessaan koiraa kohtaan. Komennan ja käsken tyttöä ja sanon ettei saa kiusata, mutta ei niin ei. Onneksi meillä on alakerta ja meidän mh jonne koira pääsee karkuun/lepäämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:

väännä mulle rautalangasta tämä. huoneeseensa oon laputtanu mut ku sieltä tulee pois niin sama meno jatkuu.

Et anna tulla huoneesta pois. Kannat niin monta kertaa takaisin että pysyy siellä pari minuuttia HILJAA paikallaan ja kun on sen tehnyt haet pois ja sitten keskustelette asian selväksi. Ja tämä on ehdottoman tärkeää: tuon takaisinviennin teet antamatta pojalle mitään huomiota eli ei puhetta ollenkaan etkä edes katso hohti, kannat vain takaisin jäähypaikalle.

jäähypaikka/arestipaikka ei saa olla oma huone eikä oma sänky!!! siitä tulee vain muita ongelmia. mielummin joku vähän pelottava paikka, meillä oli aikanaan yhdellä lapsella pannuhuone, toimi tosi hyvin. muut ei oo tarttenu jäähypaikkaa.

Yhteistyössä