3/2006 Maalismammat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Santtu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Loppu häämöttää vihdoin!

Keskiviikkona Kättärille osastolle 4 käynnistykseen. Aloittelevat hissukseen, eli keskiviikosta saattaa mennä se pari päivää ennen kuin vauva on lopulta maailmassa.

Kaikki oli tänään 2. kontrollissa edelleen hyvin meidän pikkuisella. Kohdunsuukin oli auki jo ""sormenpäälle"" (ha ha! hitaasti siellä jotain tapahtuu sentään!). Onneksi eivät kuitenkaan odotuta enää tämän pitempään luonnollista käynnistymistä, tämä viimeinen viikko on ollut todella jo aikamoista. Hermot menee pienimmästäkin asiasta ja KAIKKI itkettää. Päivät vaan kestää ja kestää...

Joku kyseli aiemmin kontrollien ajankohdasta, eli eivät anna mielellään viikonlopuille aikoja. Mullakin muuttui se perjantaille kun piti olla lauantaina (41+3 on yleensä eka kontrolli, mulla siis pe 41+2)

Pitäkää meille peukkuja :)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Täällä alkaa olla aika hiljaista, mietinkin, ovatko kaikki loputkin jo synnyttämässä.
Vanilja, sulla ei ole kuin muutama päivä ja sit saat vaavin kainaloon!

Täälläkin on jotain edistystä tapahtunut, eli eilen meni limatulppa alkuillasta!! Jee, jotain edistystä. Pari napakkaa supistusta, mutta ei muuta. Ja viime yön nukuin kuin tukki vain yhdellä vessakäynnillä! Eli supistuksia odotellaan kovasti. Tosin luin, että voi mennä montakin päivää vielä limatulpan irtoamisesta. Keskiviikkona on mulla se yliaikakontrolli sairaalassa. Elättelen pieniä toiveita, että sillon oltas sairaalassa jo ainakin tositoimissa.

Hermoja raastavaa aikaa..
Mutta yritetään me loputkin pitää lippu korkealla vielä vähän aikaa!

Alisa 41+0
En olis uskonu, että tollasia viikkolukemia pitää vielä kirjotella..

Taitaa olla esikoisen odottajien juttu toi aika matelee... Tai siis mulla ainakin on vaan semmonen ""kauhu""koko ajan päällä kun tietää et kahen viikon sisällä on vauva talossa. Olo on mitä mainioin eikä mikään kiire synnyttämään :D

Nyt on enimmät supistelutki hävinny jonnekkin mut tillalle tullu uusi ""vaiva"" nimittäin mun lantiossa on alkanu kaikki luut vuorotellen naksumaan. Vauva varmaan painautuu alaspäin...

Torstaina onki neuvola ja sit varataan aikaa polille kontrolliin...

Moi.
Viimeinen päivä näitä ""kolmos-viikkoja"" eikä tunnu mitään missään. Tuskailin vähän miehelle, että ei löydy limatulppaa kuin nenästä (poskiontelot ihan tukossa mutta kunnon flunssa ei onneksi ole tullut päälle pikku nuhaa lukuunottamatta) vaikka miten etsis. Tosin, kuten Tiitulla, niin mullakin on kyllä aivan hyvä olla että hätää ei siinä mielessä kyllä ole. Ja ihan vähän tuntuu turvalliseltakin, kun elämä on vielä tässä ollaan kahdestaan -vaiheessa. Joku kysyi viime viikolla, että jännittääkö synnytys, ja mitäpä siihen osasin sanoa muuta kuin että enemmän mua jännittää ne seuraavat n. 40 vuotta...

Jospa tämä tästä...

Mutta kiva että joillakin asia edistyy! Onhan meitä vielä aikamoinen liuta kuitenkin jäljellä, vaikka kuu alkaa tehdä loppuaan. Toivottavasti kovin monien ei tarvitse jatkaa pitkälle huhtikuuhun!