Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja luppa-:päivitykseenmeidänkin vauva.. ewli siis 20.5. tyttö rv 39+4 klo 01.00 3730g 51cm ja pipo 36.5
Nyt täytyy kertoa.olen tänään päässyt kotiutumisen jälkeen hoitamaan vauvaa..olen pieniä hetkiä pystynyt pitämään sylissä mutta nyt siis kunnolla..aivan ihanaa,kivut on poissa..viime yö meni kärvistellessä vielä mutta nyt kaikki hyvin..kaiken jälkeen jouduin taas eilen sairaalaan..suoli ei toiminut viikkoon ja ottivat kuvat..suoli puolillaan täynnä nestettä ja kalvo ympärillä,sain lääkkeet(olin jo kotona kokeillut luumut ja levolacit ja peräruiskeet,mutta mikään ei auttanut) ja illalla alkoi sitten jo toimimaan..nyt pääsen vihdoin ja viimein nauttimaan vauva-arjesta,ihana pieni tuhiseva käärö kyllä on![]()
täytyy muuten muistaa kiittää omaa siskoa,niin suuri tuki ja apu on tässä ollut, ja tietenkin tuo oma mies joka on 3 lapsen lisäkisi jaksanut hoitaa vielä muakin![]()