<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chiba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"kuumeilija" onks se sun kipu sellanen viiltävä, hetkellinen vähän niinku kuuma salama löis? Mulla on sellasia... Oijoi kuulostaapa lupaavalta, täällä on nyt peukut sulle pystyssä d:)b

Höö, mun nahka vasemmalta kyljeltä tuntuu siltä et se alkaa kutisemaan... voiskohan tää nyt oikeesti olla tätä mitä on toivottu :)

Memelisa Mun kipukohtaus on enemmänkin sellainen tosi voimakas repäisevän ja viiltävän kivun sekoitus, ei niinkään sellainen salama, joka kulkee äkkiä tavallaan viiltäen, mutta tylppä salama, joka jää hetkeksi kipuilemaan paikoilleen repäisevästi ja ehkä hieman viiltävästi :rolleyes: Ja aikalailla hetkellinen, kestää joitakin sekunteja. Lupaavaa tässä on se, ettei mulla koskaan ole ollut mitään tämmöistä, saatikka näin voimakkaasti tuntuvaa kipua. Koska kipua tämä selvästi on eikä mitään pelkkiä tuntemuksia!

Memelisa Mä tulen hulluksi tämän odottelun kanssa. Näin kotona ollessaan sitä vaan miettii näitä asioita :ashamed: Mut noi kipukohtaukset on kyllä tullut ihan ajattelematta, yllättäen puskan takaa oon vaan huomannut, että nyt koskee. Että kuviteltuja ne ei ainakaan ole!

Saattaa olla, että näen tuossa ylemmässä kuvassa jotakin, mut varmaksi en pysty sanomaan. Sen verran epätarkkuutta noissa kuvissa on. Mutta toivotaan, että viiva vahvistuu ja saa kunnolla punaväriä!! :heart:

Kuumeilija-muru, mä en oo varma onko tääkään vielä mitään eli sulla todellakin on vvielä toivoa :heart:

Oon tilannu raskauskeijusta ja sit kotitesti.fistä. Kotitestin testit on sofi one steppejä ja raskauskeijussa davidin. Itte en ainakaan ovista noilla sofin testeillä bongannu mut davidilla heti. Hinnas ei juurikaa eroa, kotitestistä tulee ehkä vähän nopeemmin.

Viimeksi muokattu:
Raskauskeijussa alle 10e tilaukset 1e ja yli kympin ilmaseks kun tilaa testejä. TOIMITUS- JA MAKSUEHDOT | Raskauskeiju.fi

Kotitestissä Pikatoimituksella toimitusaika 1-2 arkipäivää!
Ennen klo 15.00 kaikki verkkomaksulla tehdyt tilaukset lähtevät samana päivänä. Aina huomaamaton toimitus.

Yli 10 euron tilaukset toimitamme ilmaiseksi ja muuten toimituskulut maksavat vain yhden (1) euron.

Namppis88 Tilasin 20kpl hintaan 20e raskauskeiju.fi:stä, koska tuolla 20kpl noita herkkiä 10UI/ml testejä oli 70s halvempia ja tuosta sofi-testistä olen kuullut huonoa. Huonoa kuullut myös tuosta Davidista, mutta kokeillaan! Tiedä vaikka ne olis mulle sopivat :D Jännä muuten, ettei raskaukeiju.fi:n sivuilla näe tuota David-merkkiä, näytetään vain liuskat :confused: Tuossa oli kyllä hyvä, ettei mene postimaksuja, todella iso plussapuoli! Toivottavasti tulisivat perjantain postissa, niin pääsisin testailemaan.

ku ootte tikutellu ovista ni onko oviksen jälkeen viiva sit lähtenyt haalistumaan ja lopuksi ei ole enään tullut mitään? vai onko kukaan tehny niin että testaa koko kierron ajan. mulla on tossa tikkuja rivi makkarin tv-tasolla.. ja mua alkaa kyrsii ku en saa sitä tasavahvaa viivaa!!!:mad: ja kyrsii myös olla tällanen luonnon oikku. tänään on taas ollu sellanen päivä et kaikki tuntuu niin vaikeelta. ja ympärillä kaikki vaan poksahtelee raskaaksi ryyppäämällä ja tupakoimalla jne jne. kai se meenki vuoro joskus on?

Viimeksi muokattu:
:D ryyppäämällä ja tupakoimalla? Meleekosia luonnon oikkuja NE vasta on! :laugh:
Hassu! Kyllä meki ne kääröt saadaan. Kaikki aikanaan ja hyvää kannattaa odottaa ja kaikki muut tylsät fraasit, mitä ikinä keksittekään ;)

..mun pitäis men kattomaan hyvän ystävät vaavia, kun sellasen sai pääsiäismaanantaina, mut en oo saanu itteäni niskasta kiinni. Jotenki.. entiiä.. romahdanko sinne, kun nään sen vaavin vai saanko jotenki nollattua tän tilanteen mielessäni?! ..kaikki varmaan selviäis, kun menis vaan.. On se vaikiaa. Tyhmiä ongelmia..

Ollaan tosta aiksempaankin muistaakseni jupistu täällä kun ne jotka yrittää ja tekee kaikkensa, ei meinaa millään tulla raskaaksi, jos tulee ni sekin luultavasti menee pieleen niin sit kaikki juopot ja ne jotka eivät lapsia haluaisi,sikiää ku sienet sateella tuolla kylillä juovushuumepäissään. missä oikeus perkele :D

Emby Itse mietin samaa kun menin siskon lasta katsomaan mut kyl se vaan tuntu silti niin luonikkaalta. eikä tuntunut yhtään pahalta. ja ihana oli sylitellä pojun kanssa :)

Namppis olin kans näkeviväni jotain ja pidän pieniä peukkujani pystyssä viivan vahvistumiselle :heart:

Kuumeilija ja Memelisa Aika erikoisilta teenki oireilut kuulostaa, nyt niitä herkkiä testejä kehiin josko löytyis jotain eikö vaan :)

Yhteistyössä