Alkuperäinen kirjoittaja palma:Siis lihaa, viljaa ja maitoa vai? Kerro nyt kun ihmisiä kiinnostaa.
Siis kaikkea muuta paitsi kasviksia ja vihanneksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja palma:Siis lihaa, viljaa ja maitoa vai? Kerro nyt kun ihmisiä kiinnostaa.
herne maissi paprika. Täytyy sanoa että on teillä ankeat vihannekset jos pakasteet, porkkana ja peruna ovat perusta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Meidän tuon ikäinen ei syö mitään vihanneksia tai kasviksia. Ei kypsänä eikä raakana. Eikä juuri hedelmiäkään. Piilottamista on yritetty, mutta huomaa sen heti.
No mitäs teidän lapsi sitten syö?
No kaikkea muuta ruokaa.
Ihan samoin kuin joku tuossa edellä jo kommentoi, mulla vähän sutii tyhjää, että mitä sellainen syö, joka ei syö vihanneksia tai kasviksia. Ja mitä siinä perheessä muut syövät. Kun meillä aika perusruokaa, ja joka aterialla tulee kyllä ihan luonnostaan jotain kasvista tai vihannesta. Porkkanaa, perunaa, hemapa, hernaria... Ihanmitävaan.
Mitä on hemapa???
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:BKM varmasti valmistaa päivittäin lapsele grilliherkkuja kuten makkaraa =)
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:herne maissi paprika. Täytyy sanoa että on teillä ankeat vihannekset jos pakasteet, porkkana ja peruna ovat perusta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Meidän tuon ikäinen ei syö mitään vihanneksia tai kasviksia. Ei kypsänä eikä raakana. Eikä juuri hedelmiäkään. Piilottamista on yritetty, mutta huomaa sen heti.
No mitäs teidän lapsi sitten syö?
No kaikkea muuta ruokaa.
Ihan samoin kuin joku tuossa edellä jo kommentoi, mulla vähän sutii tyhjää, että mitä sellainen syö, joka ei syö vihanneksia tai kasviksia. Ja mitä siinä perheessä muut syövät. Kun meillä aika perusruokaa, ja joka aterialla tulee kyllä ihan luonnostaan jotain kasvista tai vihannesta. Porkkanaa, perunaa, hemapa, hernaria... Ihanmitävaan.
Mitä on hemapa???
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja palma:Siis lihaa, viljaa ja maitoa vai? Kerro nyt kun ihmisiä kiinnostaa.
Siis kaikkea muuta paitsi kasviksia ja vihanneksia.Enhän mä nyt ainoa tässä ketjussa ole, jonka lapsi ei syö rehuja.
Miksi mua pommitetaan? Peruna on ainoa kasvismaan tuote, mikä tuolle lapselle uppoaa. Ja se säilötty kurkku,mutta sen ravintoarvo nyt on varmaan tasan nolla enkä sitä edes kovin usein anna. Olemme olleet ravitsemustutkimuksessa, ja sen mukaan lapsi saa tasan kaikki tarpeelliset vitamiinit ja kivennäisaineet.
Alkuperäinen kirjoittaja palma:No joo joo, sä vastasit jo. Kuten sanoin, koska itsellä on niin vegepainotteinen ruokavalio, on vaikeaa kuvitella ruokailua ilman kasviksia. Herra varjele, jos mun lapset alkaa joskus karttaa vihanneksia, mä en varmaan osaisi laittaa niille muuta kuin kalapuikkoja
![]()