3.5vee isoon sänkyyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
syksyllä olis edessä kakkosen siirto pinniksestä lasten sänkyyn ja mietein tässä et oliskos järkevämpää hankkia 3.5v siskolle jo isojen sänky vai toinen jatkettava. Putookohan toi 3.5vee sieltä heti, kun vaik laittais turvalaidan niin jää aika isosti tilaa tippua...
Kertokaa, miten teillä toimittu

Alkuperäinen kirjoittaja LilliMenninkäinen:
Ei mun kaksivuotias ole ainakaan pudonnut vielä kertaakaan sängystään vaikka ei ole turvalaitojakaan =)

Nukkuu siis isos sängys? Noissahan tuppaa olee sellaset reunat ilman turvalaitaakin noissa lasten sängyis.
Iso sänky kyl houkuttaa, se olis satkun halvempikin :)

Mä ostaisin varmaan toisen jatkettavan, niin ei vie niin paljon tilaa kuin aikuisten sänky ja lapsen on siinä turvallisempaa nukkua. Meillä hommattiin kerrossänky kun esikoinen oli 4v.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja LilliMenninkäinen:
Ei mun kaksivuotias ole ainakaan pudonnut vielä kertaakaan sängystään vaikka ei ole turvalaitojakaan =)

Nukkuu siis isos sängys? Noissahan tuppaa olee sellaset reunat ilman turvalaitaakin noissa lasten sängyis.
Iso sänky kyl houkuttaa, se olis satkun halvempikin :)

On kyllä jatkettava,että ei ihan varsinaisesti isojen sänky,mutta ei tossa mitään laitoja ole =)

Meillä on 2-vuotiaalla jatkettava sänky, mutta se on täyspitkänä ja turvalaita kattaa vain puolet sängyn pituudesta, kertaakaan ei ole tullut alas vaikka monesti pyörii unissaan sinne jalkopäähän missä ei siis mitään laitaa ole. Niin ja 1-vuotiaasta asti nukkunu tuossa.

Yhteistyössä