Rosa Meriläisellä on jumppaliikkeitä palsta naisoletetuille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras

"Kyseessä on lantiopohjan lihasten harjoittamismuoto, jossa narulla varustettu kuula laitetaan vaginan sisälle. Narun toiseen päähän kiinnitetään jokin paino, jota voi nostaa vaginan avulla.

Meriläinen kertoo saaneensa idean harrastukseen somesta seuraamaltaan seksigurulta, joka kannatteli surffilautaa vaginansa voimalla. Meriläinen naurahtaa, ettei hän itse ole harrastuksessaan vielä surffilaudan tasolla.

– En ole kiloa painavampaa yrittänytkään. Olen ollut vähän arka sen kanssa, koska en halua sitä kipeytymään. Yleensä minulla on ollut mikä tahansa kilon painoinen keittiötarvike siinä, ex-kansanedustaja sanoo jaksossa.

– On minulla toki ollut joitakin painoja, joiden painoa en ole täsmälleen tiennyt. Olen vähän leikiskellyt kotona eri kirjojen kanssa, että pystynkö nostamaan niitä.

Rosa Meriläinen kertoo pystyvänsä nostaa kilon painavia asioita vaginallaan. kaisa vehkalahti
Meriläisen mukaa lantiopohjan lihasharjoitukset ovat yksi tapa saada tuntumaa omaan vaginaansa ja sitä kautta omaan seksuaalisuuteensa. Meriläinen kertoo, miten vaginan lihaksia voi käyttää seksin aikana.

– Esimerkiksi puristamalla eri kohdista penistä sisällään saa eri kohtia aktivoitua. Olen opetellut sitä, että pystyn puristamaan vaginani joko oikealla tai vasemmalla puolella ja siten saada liikettä sinne. Usein mies tekee vain tätä [edestakaisin] liikettä, niin itse saan paremman tuntuman eri kohtiin ja aktivoitua eri pisteitä sisälläni.

– Myöskin pystyy puristamalla työntämään klitorista eteen niin, että se saa paremman tuntuman siinä touhussa.

Meriläisellä on myös suositella toisenlaista vaginan treenausta niille, jotka eivät innostu vaginapainonnostosta.

– Laittaa kaksi sormea sisälle ja opettelee puristamaan vuoron perään molempia."

Yhteistyössä