alkoholi ja syöminen Mulla taas ei oo minkäänlaisia himoja alkoholia kohtaan. Päinvastoin, oon miettiny, että voi olla etten enää ikinä tuu käyttämään alkoholia! Ällöttää viinalta haisevat ihmiset ja säälien katon telkkarista humalaisten sekoilua. Jotenki tullu tosi tiukkis-asenne alkoholia kohtaan, vaikka ennen kyllä silloin tällöin otin muutaman ja baarissakin tuli välillä käytyä.
Mä olen ruuista välttänyt oikeestaan vaan graavikalaa. Suomalaisia tuorejuustojakin oon syönyt, samoin vuohenjuustoa ym. Maksan syöntiä oon rajottanu, harvemmin kuin kerran kuussa tulee syötyä sitä.
tissit ja imetysliivit No ei oo pelkoa, että ei mahtuis tissit liiveihin

Mulla on onnettomat AA-tissit, ja mulla on imetysliiveinäkin ollut topatut versiot. On kivaa, kun imetysaikana on ees pikkusen uhkeempi. Silikonitisseistä haaveillaan täällä

Joten mulle voi vinkata, jos joku tietää, missä olis myynnissä kivoja tapattuja imetysliivejä
Esikon imetysaikana mulla ei ollut yhtään imetyspaitaa, mutta nyt tuntuu, etten mitenkään pärjää ilman sellaista. Boobin imetyspaidasta mäkin haaveilen, ehkäpä yhden sellaisen raaskin ostaa.
Nyt on alkanut tulla alapäähän vihlovaa kipua (häpyluun kipua?) etenkin liikkuessa. Tosi herkästi supistaa ja alaselkää särkee. Tänään otin sit huilipäivän töistä, ens viikolla sit lääkäriin, jos lisää saikkua tarviin. On kyllä ihanaa, kun alko pitkä pääsiäisvapaa
Dynamite + pikku-Telle 28+1