T
Tsirppiäinen
Vieras
Tyttömme oli kasvanut 2 kk neuvolasta vain vähän vajaa 400g(360 g), neuvolatädin mielestä tämä oli riittävä koska pituutta oli tullut 4,8 cm. Päätään oli kasvattanut myös 1,1 cm.
Itseäni jäi häiritsemään.
Tyttö ei ole koskaan tosin kiukkuinen, nälkäisen oloinen tai tyytymätön. Syö päivisin 2-3 tunnin välein ja öisin n. kerran.
Päivisin tyttö ei tunnu osaavan lopettaa syömistä, söisi niin kauan että puklaa ylimääräisiä syödessä. Alkaa tosin touhottaa muuta välissä jolloin oletan ettei keskity enää syömiseen, lykkään tutin suuhun ja se kelpaa.
Onko se väärin tehty?
Myöskin tyttö on alkanut liikkua paljon enemmän, touhottaa jatkuvasti ja neuvolatädin mielestä tämäkin on syynä.
Itse olin vauvana samoissa iässä saanut vain 300 g painoa, kai se vaikuttaa.
Mitä olette mieltä, korvikkeita en halua antaa.
Pitää vielä lisätä että on suihkutissit, tyttö selvästi saa ruokaa ja hyvin.
Itseäni jäi häiritsemään.
Tyttö ei ole koskaan tosin kiukkuinen, nälkäisen oloinen tai tyytymätön. Syö päivisin 2-3 tunnin välein ja öisin n. kerran.
Päivisin tyttö ei tunnu osaavan lopettaa syömistä, söisi niin kauan että puklaa ylimääräisiä syödessä. Alkaa tosin touhottaa muuta välissä jolloin oletan ettei keskity enää syömiseen, lykkään tutin suuhun ja se kelpaa.
Onko se väärin tehty?
Myöskin tyttö on alkanut liikkua paljon enemmän, touhottaa jatkuvasti ja neuvolatädin mielestä tämäkin on syynä.
Itse olin vauvana samoissa iässä saanut vain 300 g painoa, kai se vaikuttaa.
Mitä olette mieltä, korvikkeita en halua antaa.
Pitää vielä lisätä että on suihkutissit, tyttö selvästi saa ruokaa ja hyvin.