3 kk vauvan ulkopukeutuminen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hömppä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hömppä

Vieras
Kertokaa uusavuttomalle ensikertalaiselle äidille, miten puette 3-4 kk ikäisen vauvan näillä ilmoilla (+18 astetta) ulos?? Vaunuihin siis? Meillä tyttö on ollut nyt viikon nuhassa (on reipas, syö, ei ole kuumetta) ja jotenki hirvittää vaatetta vähentää. Ja sisällä on sikakuuma, uskaltaako esim. parvekkeen ovea pitää auki?

Meillä 3kk nyt partislla vaunuissa päikkärillä. Päällä body ja puolipotkarit, vuorelliset sammarit, välikausitakki, villasukat, pipo ja fleeselapaset. Muksu on sujautettu makuupussiin ja vaunujen päällä on vielä se vaunukopan oma peite tms.

Meillä partsi varjossa.

Mä pistin äsken vaunuihin ulos ohuen puvun, kypärämyssyn, töppöset ja lapaset. Ja alla body ja sukkahousut. Vauva on vielä makuupussissa. Tämän yhdistelmän olen "kokeillut" sopivaksi. Aluksi mietin onko liian vähän, mutta kun muutaman kerran olin hakenut hikimärän vauvelin vaunuista, älysin vähentää vaatetta... Niin ja meillä +12.
Sisällä oon pitäny ikkunoita raollaan, mut vauva ei oo sillon lattialla, vaan esim. sitterissä pöydällä tai sylissä.

Hirveitä määriä vaatteita meillä toi 2kk on tuolla vaunuissa lampaantaljan päällä. Body+sukkikset siinä päällä anorakki ja peitto..hiki letäis jos makuupusiin laittaisi..

Alkuperäinen kirjoittaja kuumakalle:
Hirveitä määriä vaatteita meillä toi 2kk on tuolla vaunuissa lampaantaljan päällä. Body+sukkikset siinä päällä anorakki ja peitto..hiki letäis jos makuupusiin laittaisi..

Mä paan lampaantaljan vaunuihin 10 asteen pakkasella!!

No mä mietin ihan samaa ^. Meillä vauvalla ei ole parvekkeella kun body, puolipotkarit ja siinä päällä gollegeasu sekä ohut myssy päässä. Vaunuissa on lisäks makuupussi, mutta sekin on auki.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja kuumakalle:

Mä paan lampaantaljan vaunuihin 10 asteen pakkasella!!

Lampaantaljahan on siis viileä kesällä ja lämmin talvella..

Alkuperäinen kirjoittaja Honung:
Meillä tytöllä on nyt päällä body+housut+lakki, makuupussissa nukkuu.

näin meilläkin, mutta tänään jätin ton makuupussinkin pois ja nukkui ihan sisä vaatteissa lakki päässä pehmeässä kantokopassa ja hikinen oli silti

Yhteistyössä