3 -kymppistä ystävä-äitiä Helsingistä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maj

Vieras

Heipä hei!

Kuten otsikko jo kertookin: Löytyisikö täältä ystävää 3-kymppiselle länsi-Helsinkiläiselle äidille? Vauveli syntyi kuukausi sitten ja nyt huomaan olevani aika yksinäinen kun tutuillakaan ei ole vauvoja.
Kirjoiteltaisiin, tutustuttaisiin ja jos synkkaa niin tavattaisiin =)

Mitä kertoisin itsestäni...?
Olen yleensä ihan mukava ja huumorintajuinen ihminen, joskus vähän alakuloisuuteen taipuvainen kenties. Luotettava olen myös, tykkään kahvittelusta ja kävelyistä ja olen luonteeltani avoin sekä suvaitsevainen. Kovin kummoisia harrastuksia mulla ei ole, mitä nyt vauvanhoito :laugh: ,nettisurffailu ja rupattelu.
Olisi kiva saada mamakaveri!

Kelpaisiko kaveriksi lähempänä neljääkymppiä oleva äiti? Luonne ainakin on samantapainen kuin sulla, siis huumorintajuinen ja suvaitsevainen, useimmiten hyväntuulinenkin, mutta välillä vähän alakuloinen.Ihan kivaa seuraa, mutta ujo tutustumaan ihmisiin. Jos siis laitan viestin, niin vastaatko...?? Olen Hesasta.

Täällä 35v. äiti Veräjämäestä, Oulunkylän vierestä. Ystäviä kaipailen minäkin, etenkin aamupäivisin/päivisin olisi kiva jos olisi seuraa.Minulla 1v7kk ja 10v. tytöt, perheeseen kuuluu myös avomies.
Luonteeltani olen huumorintajuinen ja luotettava, myöskin suurimmaksi osaksi iloinen.

Heippa!

Ujohko kolmikymppinen äiti ilmoittautuu. Olen 8,5kk ikäisen tytön äiti ja kokolailla vietetään päivisin aikaa kaksistaan. Iltaisin on seurana myös aviomies. Olisi kiva kirjoitella muiden äitien kanssa.

osoitteeni: aitiliini@helsinkilainen.com :wave:

Yhteistyössä