3:n levän laihdutusrohto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BoBo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

BoBo

Vieras
Postitäti toi meille tollasen mainoslehtisen, jossa oli mainos tabletista jonka avulla laihtuu. :whistle:

ELi siin on jotain kolmea levä-lajiketta sekasin ja niitä kun nappailee ennen ruokailua niin laihtuu. Lisäävät lukemani mukaan kalorien kulutusta. *hmmm*

Onkos kukaan koskaan testannu tai kuullu kaverin kokemuksia tästä tai jostain muusta laihdutus "lääkkeestä"? Ihan uteliaisuuttani kyselen, kun se olisi niin ihanan helppo tapa laihtua
:ashamed: :p

(Myönnetään olen erittäin mukavuuden haluinen) :ashamed: :ashamed: :D :D :p :p

Mä ainakin voin sanoa että älä tuhlaa rahojas niihin!
Minä idiootti olen kokeillut kahta erillaista ja mitään auttanut....ei ehkä toimi kaikilla samalla lailla mutta mua pyörrytti jne.... en tiedä johtuko niistä vai esim.verenpaineesta...mutta kumminkin..
Minä joka koko nuoruutensa harrasti aktiivisesti liikuntaa ja aina ollut hoikka...raskauden jälkeen liika kiloja 15 ja ei millään jaksa liikkua...tyhmänä tilailin niitä tabuja ja kaappiin jäi...ja rahaa paloi...nyt olen lakossa roskaruuista ja nameista jne...ajattelin myös kokeilla tuota vihreetä teetä...ja toivon että kun töihin menee niin sais sen verran liikuntaa että tippuis....toivossa on hyvä elää!!
:D :D :D

Uusimmat

Yhteistyössä