3 viikkoa ja päästään uuteen kotiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muuttaja

Vieras
Mukavasti jo mahassa kutkuttelee, ja haluttais jo tavaroita pakata ja alkaa valmistautumaan muuttoon. Mutta ei tässä vielä kiirettä ole..... kulu aika pliis nopeempaan!!! :D

Ja tiedän, lopussa tulee kiire pakkaamisen kanssa :D :D

En tiedä, millainen perhe sinulla on, mutta ainakin minulle 3 viikkoa olisi lyhyt aika pakkaamiseen. Kun arkipäivät on töissä, niin pakkaamisen kanssa tulee kiire aloitti sen miten aikaisin tahansa. Mikset siis jo aloittaisi? Jos sinulla on turhaa tavaraa kaapeissa, niin oman aikansa vie tavaroiden lajittelu mukaan otettaviin ja pois heitettäviin.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
En tiedä, millainen perhe sinulla on, mutta ainakin minulle 3 viikkoa olisi lyhyt aika pakkaamiseen. Kun arkipäivät on töissä, niin pakkaamisen kanssa tulee kiire aloitti sen miten aikaisin tahansa. Mikset siis jo aloittaisi? Jos sinulla on turhaa tavaraa kaapeissa, niin oman aikansa vie tavaroiden lajittelu mukaan otettaviin ja pois heitettäviin.

Kotiäitinä vielä olen (minä, mies ja 4 lasta ) mutta jotenkin tuntuu hullulle jo pakata, vaikka hommaa varmasti piisaa. :)
Taidan siis huomenna alkaa jo nuita kaappeja läpi käymään ja laittaa osan tavaroista jo kiertoon. On niin pitkä aika kun ollaan viimeksi muutettu, että ei osaa niinkö ollenkaan arvioida kuin kauan tässä mennee. :)

Meidän talo on valmis ja muutetaan ensi viikonloppuna, eikä mitään olla pakattu. Töissä molemmat ja kaksi lasta. Hyvin ajattelimme ensi viikolla ehtiä pakata. Vaikka muuttolaatikotkin vielä hakusessa.

Alkuperäinen kirjoittaja hyu:
Muutto on siitä hieno juttu kun pääsee väkisin eroon kaikesta turhansta mitä on kotiinsa varastoinut :)

Suursiivouksesta käy tämä muutto tosiaankin. Kaappien kätköistä löytyy varmasti paljon "kyllä mä tätä joskus voin ehkä tarvitsea"-roinaa :D :D Raakasti aion heittää roinaa pois, ettei tarvitse uuteen kotiin kantaa mitään turhaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja ei kiirettä:
Meidän talo on valmis ja muutetaan ensi viikonloppuna, eikä mitään olla pakattu. Töissä molemmat ja kaksi lasta. Hyvin ajattelimme ensi viikolla ehtiä pakata. Vaikka muuttolaatikotkin vielä hakusessa.

Eli nou hätä! :)
Onnea teillekin uuteen kotiin! :)

Me ostettiin myös talo ja muutetaan neljän viikon päästä ja olen aloittanut jo pakkaamisen! Hyvissä ajoin liikkeellä, mutta kaikkea mitä ei koko ajan tarvita, niin olen jo laittanut laatikoihin ja hetket pakkaamiseen ovat aika vähissä lasten kanssa... Onnea uuteen kotiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me ostettiin myös talo ja muutetaan neljän viikon päästä ja olen aloittanut jo pakkaamisen! Hyvissä ajoin liikkeellä, mutta kaikkea mitä ei koko ajan tarvita, niin olen jo laittanut laatikoihin ja hetket pakkaamiseen ovat aika vähissä lasten kanssa... Onnea uuteen kotiin :)

Onnea teillekin! :)
Taidan hiljalleen alkaa minäkin pakkailemaan ja heittämään kaiken ylimääräisen menemään. Eipähän iske paniikki sitten vipa viikolla :D

Kuumimmat

Yhteistyössä