P
polkuollut
Vieras
3 viikkoinen vauva on kokoajan tyytymätön. Jaksaa olla jo tosi pitkiä aikoja hereillä, mut se on kokoajan sellasta valittamista. Mikään muu ei kelpaa kun olkapäällä oleskelu ja sillon mun pitää ite kävellä tai tissillä oleminen. Sitterit ym ei kelpaa ollenkaan. Itkee kokoajan ja on tyytymätön jos ei saa tissiä tai olla olkapäällä. Mut en mä yksinkertaisesti voi ehtiä hoitaa esikoista ja samalla antaa vauvan kokoajan olla tissillä. Siis tuo vauva vois olla tissillä päivästä iltaan asti. Paino on noussu tosi hyvin ja sen kyllä näkeekin poskista
Tutti ei kelpaa. Kun nukahtaa tissille ja lähden ite esim. laittamaan esikoiselle ruokaa, niin menee n. 5-10 min kun vauva jo huutaa taas. Sitten pitäs taas imettää joku 20 minsaa ja taas sama homma uudestaan. Tuntuu etten ehdi tehdä yhtään mitään, huomaan monesti iltasin että en oo ehtinyt syömään ite suupalaakaan.
Vauva ei oo tyytyväinen mihinkää keinutteluun sylissä tms, ainoostaan siis se olkapää...
Mitä mä teen väärin ??
Vauva ei oo tyytyväinen mihinkää keinutteluun sylissä tms, ainoostaan siis se olkapää...
Mitä mä teen väärin ??