3-vuotiaan suusta :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Kateltiin täs telkkua kaikki, kunnes neiti yhtäkkiä juoksee moiskauttamaan ison pusun ensin isin poskelle ja sitten mun. Kysyn tytöltä:-mistäs moinen? Neiti:- Kyllä mä tykkään susta kaikesta huolimatta. :laugh: :laugh: :laugh: Vai pitäskö tässä edes nauraa :whistle: Mistähän neiti taas oppinut uuden lauseen.. :D :laugh:

Ihana :D mua huvitti toissapäivänä kun miehen töistäpääsy alkoi lähestyä. Sanoin pojalle, että isi tulee kohta kotiin ja samalla siinä juuri lämmitin kauratyynyä itelleni mikrossa. Mikro kilahti ja olkkarista kuului 2,5v:n ilahtunut ääni: "äiti äiti, isi MELKEIN jo tuli kotiin"

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ihana :D mua huvitti toissapäivänä kun miehen töistäpääsy alkoi lähestyä. Sanoin pojalle, että isi tulee kohta kotiin ja samalla siinä juuri lämmitin kauratyynyä itelleni mikrossa. Mikro kilahti ja olkkarista kuului 2,5v:n ilahtunut ääni: "äiti äiti, isi MELKEIN jo tuli kotiin"

:D Nuo lasten sutkautukset ihania :laugh: Yks päivä kun pesin pyykkiä niin tyttö keräili kans huoneestaan vaatteita ja viikkaili niitä sängyn päähän, kysyin et mitä sä teet? Neiti vastaa:- Mä pakkaan nää vaatteet taitokseen.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
:D Nuo lasten sutkautukset ihania :laugh: Yks päivä kun pesin pyykkiä niin tyttö keräili kans huoneestaan vaatteita ja viikkaili niitä sängyn päähän, kysyin et mitä sä teet? Neiti vastaa:- Mä pakkaan nää vaatteet taitokseen.. :laugh:

:D ja meillä samainen 2,5v pohti äänestysreissulla nähdessään salossa liehuvan lipun: "Ei sitä lippua vie kukaan sieltä pois, eikä sitä voi syödä, eikä sillä voi peuhata, eikä sitä voi nuoleskella..."

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:

:D ja meillä samainen 2,5v pohti äänestysreissulla nähdessään salossa liehuvan lipun: "Ei sitä lippua vie kukaan sieltä pois, eikä sitä voi syödä, eikä sillä voi peuhata, eikä sitä voi nuoleskella..."

:laugh: Ookkei..ihana! :heart: Mä odotan innolla kun mulla alkaa työssäoppimis-jakso päiväkodissa 2-3-vuotiaiden ryhmässä :D