3-vuotias huutaa ja raivoaa huoneessaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
... komensin sinne rauhoittumaan. Ulos oltiin lähdössä ja olis menny yömekossa. ei kelvannu paksummat vaatteet, ulkona alle kymmenen lämmintä ja tuulee tosi kovaa.
Nyt on kyllä hermo tosi pinkeellä... koira vinkuu kun tahtoo ulos, ite kerkesin laittaa ulkoiluvaatteet päälle niin tietää mitä olis luvassa, vaan kun mitään ei tapahdu tuon lapsosen takia. Väkisinkään en vaatteita sille päälle laita, kun sen tietää että huuto jatkuu vaan ulkona.

voi kun tästä hommasta sais joskus lomaa :/
Mutta onhan tuo lapsi ollutkin monta viikkoa erittäin hyvällä tuulella ja ei ole juurikaan kiukutellu, nyt varmaan monta viikkoa sitten kiukuttelua.

mä olisi päästänyt lapsen niissä vaatteissa ulos ja antanut hänen huomata ihan itse, et niissä vaatteissa tulee kylmä.
Eipä olisi varmaan toiset narissut vaatteista. juu en tarkoita että olisi pitänyt palellutaa, mut eihän tuolla pääse tuolla ilmalla paleltumaankaan.

täälläkin:/ Ei se rakastaminen niin helppoa aina ole. Me asutaan rivitalossa jossa naapurina on parikymppinen lapseton pariskunta..Eivät aina oikein ymmärrä että lapsella voi olla uhmaikä, ja että sillon voi tulla ääntäkin ja paljon..

Meillä nuita "uhmakohtauksia" tulee onneks aika harvoin..ainakin vielä:)

Alkuperäinen kirjoittaja miksi paapot:
mä olisi päästänyt lapsen niissä vaatteissa ulos ja antanut hänen huomata ihan itse, et niissä vaatteissa tulee kylmä.
Eipä olisi varmaan toiset narissut vaatteista. juu en tarkoita että olisi pitänyt palellutaa, mut eihän tuolla pääse tuolla ilmalla paleltumaankaan.

Juu, käytiin kolmen vartin lenkki. Ja pikkasen olis saattanu tulla kylymä mekossa... vois kyllä paleltunu. Päällä oli fleece vuorelliset tuulipuvut, pipot, hanskat ja pelit ja silti palelti. sisälle kun päästiin, niin sano että ihanaa olla sisällä, tuo ilma ei oo yhtään hyvä minulle :)
Minun mielestä tuo nyt kuitenkin meni tuo tilanne hyvin, kun vähän aikaa mietti ja rauhottu omassa huoneessa, niin kelpas vaatteet mitkä valitsin..

Alkuperäinen kirjoittaja vvieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miksi paapot:

Juu, käytiin kolmen vartin lenkki. Ja pikkasen olis saattanu tulla kylymä mekossa... vois kyllä paleltunu. Päällä oli fleece vuorelliset tuulipuvut, pipot, hanskat ja pelit ja silti palelti. sisälle kun päästiin, niin sano että ihanaa olla sisällä, tuo ilma ei oo yhtään hyvä minulle :)
Minun mielestä tuo nyt kuitenkin meni tuo tilanne hyvin, kun vähän aikaa mietti ja rauhottu omassa huoneessa, niin kelpas vaatteet mitkä valitsin..

Hyvä että meni hyvin, mutta nyt on saanut asiansa periksi osittain ja huuto jatkuu toiste samasta asiasta.

Yhteistyössä