30 v lahja miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!

Vieras
Vinkkejä kaivataan epätoivoisesti mitä ostaa 30 v täyttävälle puolisolle lahjaksi! Haluaisin ostaa jotain konkreettista, josta jäisi muisto. Mutta, mies ei käytä kelloja eikä koruja joten ne voi unohtaa.

Mies harrastaa urheilua ja tietokoneita. Sykemittari jo löytyy ja parempi kun en tuohon elektroniikka puoleen sotkeudu:)

Konkreettiset lahjat ei vaan miehiä hirveästi kiinnosta, ellei ole jokin kallis ja tekninen verme, kuten auto, vene, uus telkkari jne.
Miehet tykkää kokemuksista. Kokeile vaikka viikonloppulomaa, joku mökki, vie ajamaan kartingia, kylpyläloma + kunnon sapuskat. Pois arjen keskeltä. Sitä muistoa ne sitten vaalii ja muistaa sen aina:)

Vein mieheni 30v synttäripäivänä yllätykseksi ottamaan tatuoinnin. Mieheni oli puhunut tatuoinnin ottamisesta jo pitkään, joten oli hyvä yllätys. Onnistui vielä hyvin, mies ei arvannut ennen liikkeen ovea mihin oltiin menossa ja löysi mieleisensä mallin.

Kiitos vinkeistä!

Yllätysjuhlat ei oo miehen mieleen ja pitäänee tarkentaa, että harrastaa urheilua mutta ei seuraa:D joten kausikortti ei tässä tapauksessa toimi.

Ei polta, mutta juo kyllä. Tuota viskiä olen harkinnut ja siihen varmaan tulen päätymään, mutta jotain muuta silti haluaisin mielummin antaa:)

Mies ei oikein vkl-matkoista perusta, mutta kokata kotona toki voisin jotain ekstrahyvää... Ja kartingia sai viime synttärinä lahjaksi. Laskuvarjohyppyä olen kanssa miettinyt, mutta päädyin siihen tulokseen että en sitä uskalla ostaa. Ohjattava lentsikka jo löytyy ja se on jäänyt niin vähälle käytölle että muuta samanmoista en viitsi antaa.

Jos vielä löytyy ideoita niin mielellään otetaan vastaan!

Joulukin olisi tulossa.. Mitään kirjayökkärisolmioviritelmiä en harrasta.

Niin se tatuointi!! Siitä on kanssa täällä ollut puhetta, mutta kun mies on niin tarkka sen kuvan suhteen niin ei voi oikein yllärinä viedä liikkeeseen:( (Haluaa siis rauhassa miettiä sen etukäteen ja sitä ei ole vielä tehnyt/keksinyt mieleistä.)

Entäs sitten lahjakortti tatuointiliikkeeseen niin ehtisi miettiä mieleistä kuvaa ajan kanssa? :)
Entäs joku extreme-juttu, vaikka benji- tai laskuvarjohyppy? Tätä olen itse miettinyt omalla miehelle sit kun aika koittaa.. Onnistuuko ne vaan kesäaikaan ?

nibsu

Laskuvarjohyppyjä ainakin tehdään vain kesällä (ostettiin sellainen meidän iskälle 50v lahjaksi), mutta niihin saa kyllä lahjakortteja ympäri vuoden. Miehelle en vaan usko tämän tai benjin olevan mieleinen lahja.
Ja se lahjakortti tatuointiin on tietenkin ihan hyvä lahja, mutta kun siitä on jo ollut puhetta ja niin ees päin, ei se itsestä tunnu enää "erityiseltä" lahjalta.

Yhteistyössä