30-v syntymäpäivälahja???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mm

Vieras
Hei!

Avomies täyttää 30 vuotta pian. Mitä syntymäpäivälahjaksi, sporttiselle miehelle???

Olen pulassa, en keksi mitään fiksua. Jotain kalvosinnappeja ihan turha ostaa... Jotain luovaa tarvitsisi keksiä. Niin ja opiskelijabudjetilla liikutaa, 100 e katto... Auttakkee siskot!

tuota noin.. miten tällä palstalla tullut tuollainen ehdotus ei yllätä ollenkaan... En keksi rahvaanomaisempaa ja kliseisempää lahjaehdotusta kuin tuo. Ja olisikohan vieras hutsu olohuoneessa sittenkään niin erikoista...

Olisi ihana hankkia rakkaalleen jotain, josta jää pysyvä muisto. Niin varmaan stripparistakin, mutta en usko, että kukaan terveessä parisuhteessa asuva nainen ostaa miehelleen stripparia lahjaksi!!!

Olemme molemmat urheilullisia ulkoilmaihmisiä. Mieheni rakastaa sukellusta. Olemme asuneet yhdessä Tyynen meren rannikolla ja harrastaneet mm. surffausta yhdessä. Olisi mahtavaa saada joku tähän teemaan liittyvä juttu, mutta täällä Suomessa lienee mahdotonta..

Kun en tiedä missä päin asut, niin en osaa antaa mitään yhteystietoja, mutta miten olisi jokin sukelluksen erikoiskurssi? Niitähän on vaikka mitä, itse PADIN kortin haltijana tiedän vain niistä, mutta esim. hylkykurssi, syväkurssi, jääkurssi jne voisi olla kiva, sinä varmaan tiedät mikä miestäsi eniten kiinnostaisi. Jos hänellä on PADIn kortti niin www.padi.fi löytyy koulutusohjelmat ja Suomen PADI-keskukset. Kysele niistä mitä nuo kurssit maksaa, mun erikoiskurssit on suoritettu niin kauan sitten että hinnat on taatusti muuttuneet ja moneen kertaan sen jälkeen :-)

itse ostin 30v lahjaksi miehelleni kasvohoidon miehelle, maksoi 70e. Lisäksi ostin sukkia ja alushousuja, niitä kun tarvitsee aina. Myös joku tuoksu olisi mielestäni hyvä idea, tai ihon hoitotuotteita, niitä kun miehetkin tarvitsee.

Ikimuistoinen syntymäpäivästä voi tulla tavaralahjalla tai sitten jollain muulla. Urheilullinen kaveri voisi tykätä vaikka laskuvarjohypystä (tms. elämysjutusta). Taikki sitten järkkäät isommalla porukalla mikroautoilukilpailun. Etenkin jos on vanhenemiskriisiä, niin jokin nuorekas juttu voisi olla ikimuistoinen. Toisaalta jos miehesi on enemmän jo aikuinen niin jotain hienoa ravintolailtaa. Jokin itsetehty juttu voisi olla myös kiva. Vaikka valokuva-albumi kivoista muistoista. Niitä voi sitten synttäriiötana katsella viinilasin äärellä ;). Sori en ollut sisko, mutta piti vastata.

kiitos kivoista ideoista! Joku itsetehty juttu olisi aivan mahtava.. Hän antoi mulle juuri tuollaisen albumin muistoista edellisillä synttäreillä ja se oli paras lahja koskaan.

Me ollaan vuokrattu mökki lapista, jonne on kutsuttu ystäviä mukaan ja joku elämysjuttu sinne voisi olla hieno. Täytyy vain yrittää pähkäillä mikä....

""Ja olisikohan vieras hutsu olohuoneessa sittenkään niin erikoista...""

Onhan se erikoista, jos se ei ole jo tuttu juttu. Tietysti jos se on jo koettu ja kuuluu tavalliseen arkeen, niin ei siinä sitten mitään erikoista ole.

Miehen lahjan kuuluu kuitenkin olla sellainen josta mies itse pitää, eikä sellainen jonka sinä haluat hänelle valita, koska se se sopii sinulle ja yhteisiin tekemisiinne.

Kyllä sopiva ja mieluinen lahja on laadukas n.100 euroa maksava partakone. Sen pitää olla verkko- ja paristokäyttöinen.
Ikääkin on kaverillasi sen verran, ettei enää vitsiksi ota ja parrankasvu vain lisääntyy.
Miehisellä miehellä pitää olla vähintään kaksi partakonetta, niin että joku on aina mukana, meni minne meni vuorokauden pituiseksi ajaksi. Itselläni on neljä konetta, kaksi asunnossa, yksi mökillä ja yksi autossa, joten ei pääse sänki yllättämään.

Mulla on ollut aina tapana ehdottaa tätä samaa näille iänikuisille synttärikyselijöille:

anna sille miehelles fiksumpi avovaimo ...sellaista sillä ei ainakaan oo.

Hei -Sinne Lapin mökille voisit järkätä YLLÄTYSteemabileet. Pyydä ystäviäsi ottamaan mukaan Tyyni valtameren saari/ surffaus vaatetusta ja yllätys kesäpippalot kolmekymmpiselle on valmiit.. drinksu kesäboolia ja vaikka leit ja hawaijipaidat niskaan. Sortsit jalkaan ja surffimusat kehiin niin mies takuulla tykkää ja yllättyy.

Tästä ei sitten kukaan hiisku sanaakaan miehelle vaan kun hän esim tulee saunasta, ulkoa jne sillä aikaa kaikki on järkätty ja ta-daaa! Happy birthday!