30 v. täyttäneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta kolmekymppinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meitä oli neljä samana vuonna täyttävää kaverusta ja järjestimme kesällä kimpassa bileet yhden kesämökillä. Jokainen "sai" kutsua muistaakseni n. 8 omaa vierasta, osa oli yhteisiä ystäviä.
Järjestimme paikalle kaljahanan ja siideriä, jota sai omantunnon mukaan juoda vissiin euron per satsi. Näin saatiin kuluja katettua.
Tarjottaviin meni kohtuullisesti rahaa, kun jaoimme ne neljään osaan ja kukin hoiti oman leiviskänsä tarjoilun järjestämisestä ja muustakin järjestelystä.
Ohjelmana meillä oli itse esittämämme 70´s show aikakauden musiikin tahdittamana. Lisäksi tuttujen pikkubändi soitti kekkereissä. Ulkolava rakennettiin valaistuksineen paikalle.
Suhteita kun käyttää hyväkseen ja kaikkien riemuksi niin saa vaikka mitä kivaa aikaan. Ja kohtuupienellä vaivalla, kun tosiaan kimpassa touhuilee.
Oli niin kivat hipat, että seuraavana kesänä pidettiin suunnilleen samalla porukalla kesäfestarit, joissa ohjelmassa mm. Suuri seikkailu-tyylinen kisa.

Heh... mä vietin 30v päiväni synnärillä, kun keskimmäisemme joutui viikon vanhana vuorokaudeksi sinivalohoitoon. Eikä niitä juhlia sitten siinä vastasynnyttäneenä tullut järkättyä... :/

Vietin varmaan aika perinteiset kolmikymppiset eli kutsuin reilut kymmenen kaveria kylään ja nautittiin hyvästä ruuasta ja sitten mentiin loppuillaksi baariin... =) Hauskaa oli!

Mä järjestin 30-v synttärini sillä tavalla, että kutsuin 10 tyttöystävää ihanaan konserttiin kanssani ja sen jälkeen kivaan paikkaan ulos syömään. Lahja mulle oli se, että tulivat kanssani viettämään iltaa ja olikin tosi kivaa!!

Yhteistyössä