-30kg rikki!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cambridge
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kävin testaamassa ja todellakin eroa on. Mut kuin sitä voi olla rentona jos kokoajan keskittyy vetään olkapäitä taaksepäin ja vatsaa sisään? Pitää alkaa treenaan vatsa ja selkälihaksia, jos se sit luonnostaan sieltä ajan kanssa tulisi.

Juu, lihaksia vahvistamalla ryhtikin kohenee. Koita pitää sellainen pieni jännite vatsassa liikkuessasi ja olkapäät takana, rentoutat jos alkaa tuntua raskaalta ja hetken päästä taas uudestaan :) Kyllä se ryhti sieltä esiin tulee! Tsemppiä jatkoon!!

olet nimimerkkisi mukaan ilmeisesti pudottanut painoa cambridge-kuurilla? syötkö ollenkaan kiinteää ruokaa, vai menetkö vielä pelkillä "nesteillä"?

Ja onnea! :)

Ensimmäiset 10 viikkoa olin kokonaan nesteillä. Sittemmin myös vähän syönyt. Harmikseni olen vaan huomannut että kun syön edes vähän, niin hommaa meinaa lähteä lapasesta. Siksi olenkin nyt miettinyt taktiikan vaihtoa. Pari päivää tutkiskellut kiloklubia ja harkitsen nyt karppauksen aloittamista. Pakko alkaa opettelemaan OIKEIN syömistä!!

Upetaa, suorastaan ihailtavaa itsekuria. Ja mitkä tulokset! Toivottavasti löydät hyvän tasapainon, kun palaat normaaliin ruokavalioon. Go fat go -diettiä (joka alkaa 2.5.) voisit ehkä testata.

Onnea toiselle 30 kilolle. Nekin lähtee varmasti, muttei enää ehkä yhtä helposti.

Alkuperäinen kirjoittaja Myöskin vieras;23674051:
Upetaa, suorastaan ihailtavaa itsekuria. Ja mitkä tulokset! Toivottavasti löydät hyvän tasapainon, kun palaat normaaliin ruokavalioon. Go fat go -diettiä (joka alkaa 2.5.) voisit ehkä testata.

Onnea toiselle 30 kilolle. Nekin lähtee varmasti, muttei enää ehkä yhtä helposti.

Kiitos =) Pitääkin käydä tutustumassa tohon go fat go-diettiin. Mulle tuntuu sopivan parhaiten sellainen ruokavalio jossa jokainen suupala on ennalta määrätty, joten tota vois vaikka kokeillakkin.

Mun tavoite on olla jouluna normaalipainoinen, joten tahdin sopiikin nyt hidastua =)

Onnea hurjasti! Toivottavasti löydät tasapainon itsesi ja ruoan suhteen. Se siinä vaikeinta onkin.
Itse laihdutin noin 20kg tossa 1,5v sitten. Olen pitänyt painon sillä tavalla, että lasken painonvart. pisteitä aina sunnuntaista torstaisin, ja vähän alakanttiinkin. Pe ja la herkuttelen;) Ilman näitä herkkupäiviä mulla lipsuisi aivan lapasesta koko touhu.
Nyt tosin tuli 5vk:ssa 2-3kg lisää painoa, kun kokeilin pitkästä aikaa karppausta. En jaksanutkaan karpata vkloppuisin, ja söin valtavasti hiilareita, ja tässäpä sitten tulos:( Nyt taas ruodussa, ja pisteitä laskien, sekä lenkkeilen enemmän.

Kiitos =) Pitääkin käydä tutustumassa tohon go fat go-diettiin. Mulle tuntuu sopivan parhaiten sellainen ruokavalio jossa jokainen suupala on ennalta määrätty, joten tota vois vaikka kokeillakkin.

Mun tavoite on olla jouluna normaalipainoinen, joten tahdin sopiikin nyt hidastua =)

Tsemppiä myös jatkoon kovasti. Toivottavasti saavutat tavoitepainosi. Vaikeintahan on pitää se paino, laihdutus on helppoa. Jos kirjautuisit ennen laihdutuksen lopetusta johonkin laskuriin tai käyttäisin pv:n pisteitä tms, että saat pehmeän laskun sopivaan energiamäärään ruuassa, itselle parhaiten sopivaan ruokarytmiin ja terveelliseen ruokailuun.

[QUOTE="Anne";23674186]Tsemppiä myös jatkoon kovasti. Toivottavasti saavutat tavoitepainosi. Vaikeintahan on pitää se paino, laihdutus on helppoa. Jos kirjautuisit ennen laihdutuksen lopetusta johonkin laskuriin tai käyttäisin pv:n pisteitä tms, että saat pehmeän laskun sopivaan energiamäärään ruuassa, itselle parhaiten sopivaan ruokarytmiin ja terveelliseen ruokailuun.[/QUOTE]

Olen jo vuonna 08 kirjautunut tonne kiloklubiin, tosin silloin en siitä jaksanut varmaan viikkoa kauempaa innostua. Nyt ajattelin ottaa sen taas käyttöön ja taidampa tuohon go fat go-haasteeseen tarttua!

Häh, oikeastiko painat 100kg vielä. En kyllä usko! En todellakaan. Mä painan 85kg ja olen suurinpiirtein samankokoisen näköinen.... Onkohan mun vaaka sitten rikki...

Alkuperäinen kirjoittaja eräs laihduttaja;23675645:
Häh, oikeastiko painat 100kg vielä. En kyllä usko! En todellakaan. Mä painan 85kg ja olen suurinpiirtein samankokoisen näköinen.... Onkohan mun vaaka sitten rikki...

No juu juu. En kai mä nyt ylöspäin painoani valehtelis, jos olis tarvetta se valehdella =) Ja taisin tuonne ensimmäiseen ketjuun joskus kirjoittaakin, että jos kuvassa olis samaan aikaan jokin toinen, normaalipainoinen, niin ero olis valtava!

Go fat go:ssa saa kerralla sen 14 päivän ohjeet, mutta en tiedä, tuleeko siinä ainoastaan ne ruokamäärät vai saako jotain vinkkejäkin (esim. reseptejä) samalla. Ja saliohjelma kuuluu tuohon myös. Käsittääkseni aiemmin ollaan 1 kk menty samoilla ohjeilla.

Aiemmin maksuton osuus oli 1 kk, joten nyt on Jutalla rahan kiilto silmillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Myöskin vieras;23675707:
Go fat go:ssa saa kerralla sen 14 päivän ohjeet, mutta en tiedä, tuleeko siinä ainoastaan ne ruokamäärät vai saako jotain vinkkejäkin (esim. reseptejä) samalla. Ja saliohjelma kuuluu tuohon myös. Käsittääkseni aiemmin ollaan 1 kk menty samoilla ohjeilla.

Aiemmin maksuton osuus oli 1 kk, joten nyt on Jutalla rahan kiilto silmillä.

Kiitos. Taidankin ottaa haasteen vastaan ja katsoa mitä tuleman pitää.

Kuumimmat

Yhteistyössä