30v.+ ja uudet suhteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Missy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Missy

Vieras
Olen tavannut ihanan miehen ja olemme toisillemme niin täydelliset kuin nyt voi vaan olla. Meillä on monia asioita, jotka yhdistävät meitä ja seksin sarallakin olemme toisillemme sovia. Minä huomaan nyt kuitenkin hieman yli kolmekymppisenä miten entisten suhteiden negatiiviset kokemukset meinaavat pilata, varsinkin itseni kohdalla tämän ihanan tunteen. Viime vuonna koin pari joitakin kuukausia kestävää suhdetta, jotka jättivät hyvin ikäviä jälkiä. Nyt kun uusi mieheni sanoo, joka saman tyylistä kuin mitä erityisesti toinen näistä entisistäni, vaikka hän tarkoittaa aivan eri asiaa, niin minä jähmetyn ja pelkään että samat kokemukset toistuvat.

Onko teillä muilla ollut samanlaisia kokemuksia ja jos mitenkä kauan on mennyt ennen kuin olette päässeet niiden yli?

Meille jää jokaisesta elämänvaiheesta ja ihmisestä tuntuma joka vaikuttaa jollakin tapaa jossain vaiheessa. Varsinkin jos kokemus on ollut ikävä. Nyt olet uudessa suhteessa ja ilmeisesti et ole päässyt edellisen suhteen ikävistä asioista yli. Suosittelenpas nyt sulle että googletat: väestöliitto parisuhde. Käy sieltä lukemassa juttuja, eihän sitä tiedä olisiko niistä hyötyä ja saisit apua jottei edellinen suhde pilaa tätä nykyistä suhdettasi. Alitajunta on vaan kumma juttu, se on pilannut multa monta hienoa asiaa. Niin parisuhteessa kuin ystävyyksissäkin.

Kiitos vinkistä. Huomaan, että tilanne helpottuu jatkuvasti, kun opin miestä tuntemaan paremmin ja saan myönteistä palautetta. Lisäksi kyseenalaistan tai pyydän häntä tarkentamaan kommenttejaan, jotteivat tulkinnat jää vain minun arvioiksi tilanteesta.

""Viime vuonna koin pari joitakin kuukausia kestävää suhdetta, jotka jättivät hyvin ikäviä jälkiä.""

Miten? Jätetttiinkö sinut vai mitä on tapahtunut? Vähän paha sanoa mitään kun ei tiedä minkä tyyppisestä toiminnasta on kyse. Olen kuitenkin sitä mieltä, että jos ihminen kerta toisensa jälkeen epäonnistuu parisuhteissa, niin on syytä katsoa myös peiliin.

Ensimmäisistä liitoista erotaan 50%, toisista 75%, seuraavat lie lähellä 100%... Voi sen elämänsä pilata noinkin. Mutta kannattaa huomata että vain yksi yhteinen piirre löytyy, nimittäin SINÄ ITSE. Ongelmat kertyy yksille ja samoille.

Kyllä minun aikaisemmat pitkät suhteeni ovat osoitus siitä, että kykenen ihmissuhteisiin. Toinen näistä viime vuoden miehistä oli itsekin tajunnut, että jos HÄN ei voi joustaa missään niin silloin on parasta olla yksin. Hän halusi kontrolloida kaikkea ja olisi varmasti jossain vaiheessa vetänyt minua vielä turpaan, jos en olisi lähtenyt kuvioista. En viitsi hirveästi detaileja laittaa, kun ei tiedä jos vaikka lukevat näitä palstoja.

Nyt onneksi olen kohdannut sielunkumppanini, niin ihmeellistä kuin se voikin olla, enkä edes uskonut ennen moiseen hömpötykseen. :) Mutta kaikki vaan natsaa ja vielä kohdattiin vielä sattuman kautta virtuaalimaailmassa. Ensi hetkestä lähtien tuntui kuin olisi aina tunnettu ja ekat treffitkin olivat 9h.

Tämän uuden miehen kanssa alkuun vitsailu on tuntunut hieman hankalalta, kun haavat eivät vajaan vuodenkaan jälkeen olleen ihan kuitenkaan parantuneet. Mutta niin kuin sanoin koko ajan tuntuu vaan paremmalta. :)

Hei, tässä saat varteenotettavia neuvoja alan ammattilaiselta onnellisen parisuhteen rakentamiseksi.

Hankkikaa yhteisiä harrastuksia. Sellaisia voisivat olla esim. pontikankeitto, nenän kaivaminen, alikulkutunnelien töhrääminen, hyttysten tappaminen tai lähipubissa häiriköiminen. Kokeilkaapa vaikka viimeksimainittua lähikapakassanne Pub Pohjasakassa. Yhteinen porttikielto kohentaa kummasti suhteen laatua.

Myös seksi on tärkeää, ja sitä kannattaa harrastaa ennakkoluulottamasti tuttujen ja tuntemattomien kanssa.
Elämään tulee ihmeellistä vipinää, kun ei tiedä mitä on tehnyt, miksi herää tässä sängyssä ja missähän maassa on
ja kuka tuo vieressä kuorsaava ihminen on.

Muista nämä neuvot ja etene rohkeasti lupaavan suhteesi kanssa.

Parhain terveisin,

William Clinton
Chairman of the Board
Relationship Management Inc, NY

Certified Senior Consultant
Sexual Affairs

Federal Sexual Abuse Ombudsman
United States of America

Yhteistyössä