[QUOTE="vieras";25774861]Jep - lahjakortti saa täältäkin kannatusta.

Nainen ei voi koskaan käydä liikaa; kampaajalla, kosmetologilla, hierojalla, manikyyrissa / pedikyyrissä tai muussa hemmotteluhoidossa...

Eikä sillä ole koskaan liikaa; kosmetiikkaa, laukkuja, vaatteita, koruja....

[/QUOTE]
Niin, ihmiset on erilaisia. Mä olen 32 enkä käytä kosmetiikkaa, laukkuja enkä koruja -tai laukkuja kyllä, mutta en sellasia muotihärpäkkeitä, mitä kuvittelen tässä tarkoitettavan. Joka tapauksessa en ilahtuisi yhtään kosmetiikasta tai koruista, koska mulla ei ole niille mitään käyttöä. Vaatteeni taas ovat sellaista kokoa, että kukaan tuttava ei niitä mulle varmaan kehtaisi ostaa. Enkä nyt välttämättä myöskään hirveän mielelläni käy kampaajalla tai kauneushoitoloissa, en nauti sellaisesta.
Mä sen sijaan voisin ilahtua teatteri- tai konserttilipusta (varsinkin jos lapsenhoito olis sovittuna), jostain kukista tai huonekasveista, tai lahjakortista kirpparille tai divariin.
Toi on ihmeellistä typistämistä kuvitella, että koko naissukupuoli tiivistyis noihin mainitsemiisi "naisten juttuihin".
Ja ap, meidän on mahdotonta ehdottaa mitään, jos emme tiedä minkälaisesta ihmisestä on kyse.