30v synttäreistä

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
oisko tyhmä idea tälläinen: laittaisin pojat mummolaan ja ukko sais mennä kaverilleen, sitten pyytäisin parhaimmat naisystäväni meille tänne, saunottaisiin, syötäisiin, juoruttaisiin, kasvohoitoa ja sitten jos vielä jaksan niin lähettäis viihteelle.

oisko tuomittavaa mun lähteä baariin, olisin tietty limulinjalla ja nykyään kun moni yökerho on lähes savuton, niin jos tää raskaus jatkuu niin mennä raskaana viihteelle??

mua ei haittaa jos kaverit haluu alkoholia ottaa, itse pysyisin limulinjalla. =) =)

Itse jätän kokonaan syksyllä omat 30t väliin, olen silloin viimisilläni raskaana. Musta muutenkin niin turha juhlia tuolloin vielä pyöreitä...ehkä sitten kun 50 mittarissa:)

Ei tietenkään ole huono idea. Raskaus ei ole este elämälle ja elämiselle! Jos kerran muutoinkin vastaavat kemut olisit järkännyt, niin älä veikkoset anna raskauden olla esteenä!

Minä pidin omat kolmekymppiset viime kesänä kun olin 7 kk raskaana. Koti oli täynnä hyviä ystäviä, tarjolla ruokaa ja juomaa niille, jotka sitä pystyivät juomaan ;) Oli ihanaa jutella kavereiden kanssa ja nähdä ystäviä joita ei usein muuten näe. Klo. 23 aikaan osa lähti keskustaan baariin ja me muut lähiravintolaan juttua jatkamaan. Itse olin tietenkin vesiselvä koko illan, mutta ei muiden juominen haitannut. Minä olen sitä mieltä, että juhlia kannattaa aina kun on tilaisuus ja syy. Hauskoja synttäreitä!

Pitää vielä sanoa, että itse kävin raskauden ajan lähes yhtä paljon baareissa ja keikoilla kun ennen raskaaksi tulemista. Yökerhoja kyllä vältin koska siellä ihmiset ovat usein niin humalassa, että pelotti masun puolesta. Oli ihanaa tavata ystäviä myös ilta-aikaan ja usein suuntasimme baareihin koska kaverit halusivat juoda muutamia. Itseäni ei haitannut olla ison mahan kanssa liikkeessä, koska ei väsyttänyt tai turvottanut. PMMP:n keikalla olin Tavastialla vain noin kuukautta ennen synnytystä. Mielestäni ihmiset eivät erityisesti kiinnittäneet huomiota siihen, että olin vauvamasun kanssa "viihteellä". Toki huomasin, että monet katsoivat tarkasti mitä lasissani oli mikä on mielestäni ihan ymmärrettävää. Niin kuin monet muutkin totesivat, ei raskaus ole este elämiselle.

Yhteistyössä