V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niissä on vain minun ajatuksiani, ei mitään tunnistettavaa.Mua ainakin jännittää ja ahdistaa kirjoitusasiat.
Mahtavaa.Niissä on vain minun ajatuksiani, ei mitään tunnistettavaa.
I love you![]()
Pierujen haistelu ja maisteluLaittaisin kaivatulle enemmänkin viestejä, jos tuo pönttöfilosofi ei pilaisi tätä ketjua. Hyvää yötä.
Pierujen haistelu ja maisteluHyvää yötä kaivatulleni![]()
Pierujen haistelu ja maisteluI love you![]()
Naapuriin muutti hyvännäköinen herkkupeppuinen nuori nainen, jolla oli ibs. 24/7 kuului asuntooni kovaa ja pitkäkestoista rutinaa. Lorinaa ja plumsahduksia kuului vessasta. Ilmanvaihtokanavasta levisi asuntooni todella paha haju, joka poltti nenääni ja kirveli silmiäni.Pitäis löytää asunto tietyltä alueelta ja unelmana siinäkin kiinteä vesimaksu, jotta voin läträtä niin paljon kun tykkään kuumassa suihkussa, sit viel kaivattu naapuriin niin olisin tyytyväinen
Käytän aina peitevoidetta. Levitin peitevoidetta myös peppureiälleni. Ruskean värisestä reiästä tuli vaalea!!!Pitäis löytää asunto tietyltä alueelta ja unelmana siinäkin kiinteä vesimaksu, jotta voin läträtä niin paljon kun tykkään kuumassa suihkussa, sit viel kaivattu naapuriin niin olisin tyytyväinen