31päivää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karvapallo

Aktiivinen jäsen
27.06.2008
4 377
0
36
Kuukausi olisi nyt laskettuun aikaan.. :heart:

Nyt alkaa jo jännittää pikku hiljaa, kaikki on niin uutta ja ei tiedä mitä tän kuukauden aikana tulee tapahtumaan. Miten synnytys sitten käynnistyy itsellä, missä tilanteessa ja kuinka nopeasti kaikki tapahtuu. Ja millaista se elämä sitten on, kun on pieni käärö sylissä :heart:

Pitäis alkaa varmaan valmistautumaan vauvan tuloon, sänky odottaa hiomista ja lakkaamista, tavarat pitäis saada tuotua kotiin ja huoneet järjestellä uudelleen, niin että vauvan olisi sitten hyvä syntyä milloin vain. Keväällä sitä lykkäsi kaiken valmistelua, koska eihän siinä mihinkään kiire ollut. Mutta nyt alkaa kiire jo tulemaankin.. Aika on mennyt kamalan nopeasti, ei pysy itsekään perässä :)

Vitsit, kun ei meinaa enää pysyä housuissa :) Ja en tiedä oonko ainut, joka on näin tohkeissaan, ainakin mies osaa piilottaa sen hyvin jos sitä jännittääkin :D Ehkei mies sitten vieläkään ole sisäistänyt sitä, että pian meillä on vauva.. olis vaan kiva, kun olis joku jolle siitä hehkuttaa, tuo ukko kun tuntuu olevan niin rennolla mielellä ja ei panikoi yhtään. :D Oon jo kyllä hehkuttanutkin niin paljon, että varmaan tulee mieheltä jo korvista pihalle :ashamed: :D

:heart: Ei muuta kun onnea tulevaan koitokseen ja elämään äitinä! Uskomaton matka edessä :D Mä muistan nuo mietteet ja tunteet kuin olisin vasta eilen niitä kelaillut, esikoinen on nyt 3,5-vuotias...

hyvin se menee! odotin kans synnytystä ihan kokemuksenkin kannalta! Kaikki meni tosi hyvin :) Limatulppaa kovasti odottelin, mutta ei näkynyt :D synnytys käynnistyi vähitellen supistuksilla. Esikoinen on nyt 8 kk :) ja kivasti on mennyt! Onnea kovasti! :flower:

Minulla vielä reilu 5kk jäljellä. Mennyt kyllä tosi nopeaan nämä ekatkin kuukaudet! Tuntuu että kun ensimmäistä lasta odotti niin aika kului paljon hitaampaan. Nyt kolmatta odottaessa hommaa riittää ja päivät vilistää. Näen itseni jo nyt ähistämässä vauvaa ulos. 5kk tuntuu nyt yhtä lyhyeltä ajalta kuin 1kk ennen synnytystä esikoista odottaessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Minulla vielä reilu 5kk jäljellä. Mennyt kyllä tosi nopeaan nämä ekatkin kuukaudet! Tuntuu että kun ensimmäistä lasta odotti niin aika kului paljon hitaampaan. Nyt kolmatta odottaessa hommaa riittää ja päivät vilistää. Näen itseni jo nyt ähistämässä vauvaa ulos. 5kk tuntuu nyt yhtä lyhyeltä ajalta kuin 1kk ennen synnytystä esikoista odottaessa.

Mulle on sanottu, että mitä pidemmälle raskaus etenee, sitä hitaammin aika kuluu. Vielä en kyllä oo huomannut mitään tämmöistä, päinvastoin :D

Mä kyllä mietin sitä välillä, että tuleeko tätä mahaa kauhea ikävä synnytyksen jälkeen ja sitä, että joku möyrii mahassa ja pakottaa käymään kolme kertaa yössä vessassa.. :xmas: Oikeasti oon kyllä nauttinut ihan kamalasti tästä raskausajasta. Vielä kun on ollut tosi "helppo" raskaus eikä juurikaan pahoja oireita alkuraskaudessa eikä sen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:

Mulle on sanottu, että mitä pidemmälle raskaus etenee, sitä hitaammin aika kuluu. Vielä en kyllä oo huomannut mitään tämmöistä, päinvastoin :D

Mä kyllä mietin sitä välillä, että tuleeko tätä mahaa kauhea ikävä synnytyksen jälkeen ja sitä, että joku möyrii mahassa ja pakottaa käymään kolme kertaa yössä vessassa.. :xmas: Oikeasti oon kyllä nauttinut ihan kamalasti tästä raskausajasta. Vielä kun on ollut tosi "helppo" raskaus eikä juurikaan pahoja oireita alkuraskaudessa eikä sen jälkeen.

Minulle raskausaika on ollut myös elämän nautinnollisinta ja luovinta aikaa, heti kun alun yökötys on hellittänyt. :) Tulee kai sitä masua vähän ikäväkin! Raskausaikaan liittyy niin paljon tunteita ja jännitystä. On jotenkin niin liikuttavaa tuntea jotain kasvavan itsessään. Se on aina yhtä maaginen tunne.

masua TULEE ikävä! itelläni on nyt toisen lapsen syntymästä 3,5 kk ja nyt jo on alkanut kaivata raskaus-aikaa..se on niin ainutlaatuista. vaikka loppuraskaudessa oli semmonen fiilis että en kyl koskaan enää. vaan saa nähä..... :heart:

Kuumimmat

Yhteistyössä