35 + vuotiaat pariskunnat ja juhliminen !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äityli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äityli

Vieras
Minä ja mies olemme kai ihan kummallisia, koska tykkäämme käydä katsomassa bändejä tai tanssimassa joskus, vaikka meillä on alle kouluikäinen lapsi. Hänellä on hoitajina silloin isovanhemmat, mutta me emme tunne muita ikäisiämme ihmisiä, jotka haluavat harrastaa musajuttuja. Onko teitä ja missäpäin Suomea ?? Monilla tutuillamme on eri-ikäisiä lapsia, joille ei ole sitten hoitopaikkaa tarjolla tai he harrastavat ihan eri juttuja. Monetkaan pariskunnat eivät kyllä yhdessä harrasta mitään ! Kai me ollaan sitten jossain keski-iän kriisissä siellä parikymppisten keskellä..

Kolmekymppistä täälläkin repii, mut silti edelleen jaksan ja jaksetan käydä paljon kattoo bändei ja olla musahommeleissa mukana. Ja kyl monikin on(jollei suurin osa) yli kolmekymppisiä

No ette ole kummallisia, kaikilla ei ole mahdollisuutta saada lastenhoitajaa kun on sitten "tärkeämpiäkin" menoja mihin niihin tarvii tai sitten kiinnostuksen kohteet vaihtuu kun lapsia tulee. Me käydään miehen kanssa keikoilla ja festareilla kyllä, mutta valitettavasti vain muutaman kerran vuodessa yhdessä.

ihan en oo vielä 35, mutta kolmekymppinen kumminkin ja itselläni on lapsia, yksi alle kouluikäinen ja kaksi koulussa ja yksi mahassa. Niin kyllä minä ainakin tykkään käydä mieheni kanssa/yksin bändikeikoilla, bilettämässä tahi itse laulelemassa. Ja kyllä kaveri piirissä myös on paljon jotka ovat minua vanhempia, niin harrastavat tätä samaa.

Kyllä me käydään katsoon bändejä, ulkona syömässä ja istuskelemassa baareissa ihan vaan huviksemme.
Tykätään käydä kahdestaan, koska kahdenkeskistä aikaa ei mitenkään kamalasti ole kun on kaksi alle kouluikäistä lasta.
Lastenhoitoapua meille järjestyy sukulaisilta oikeestaan aina kun on tarvis.

Paikat me kyllä valitaan niin, ettei ihan pahimmissa teinihelveteissä pyöritä ;)

Niin ja ikää mulla 38v ja miehellä 35v.

Me asumme täällä Iisalmi-Kuopio-välillä eikä tosiaan meidän tuttavamme harrasta tällaista, naiset on enimmäkseen kotosalla ja miehet kaljoittelemassa jossakin.. Musa vaan on meidän vanhempien yhteinen juttu ja myös tyttömme on aika musikaalinen ! Harmi vaan, kun hän ei pääse vielä ns. aikuisten konsertteihin ravintoloihin ja onhan niissä se musa aika kovallakin !

Kävishän tuota mielellään jossakin välillä (konsertissa/keikalla/elokuvissa/syömässä kahdestaan) jos olis lapsenpiikoja mutta kun ei ole. Ja lapset on 2v 9kk ja 6 viikkoa.

Ensi kesänä palkataan kyllä jo lastenhoitoapua jos tilanne sellainen että pystyy.

Yhteistyössä