3lapsi tulossa rv 29 ja ensimmäinen raskaus jossa kävellessä tuntuu kuin vauvan pää tulisi ulos!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis kun kävelen niin tulee harjotus suppareita mutta hetken käveltyä alkaa tuntumaa miten vauva painautuu alas ja sit tuntuu sellain painon tunne ja tuntuu et koht se pää pullahtaa ulos.eilen jouduin pysähtymään ja vaistomaisesti laitoin jalat ristiin...siis onko muilla samanlaista?rv26 oli lääkäri ja paikat oli ihan ennallaa et ei ollu mitää alakerrassa tapahtunut mutta silloin ei viellä ollu näitä vaivoja.

Mulla oli ensimmäisestä tuo tunne ja se oli kyllä inhottava ja pelottavakin ensikertalaiselle! Mutta ainakin minulla se oli vain tunne, paikat olivat ihan kiinni ja lapsi syntyi lopulta lähellä laskettua aikaa, vaikka nuo tuntemukset tulivat rv25 paikkeilla.

En nyt tiedä onko mulla ollut ihan sama tunne, mutta kolmannessa raskaudessa painon tunne oli kaikista kovin ja ihmettelinkin että miten se vauva VOI pysyä siellä sisällä. Varsinkin lopussa kun kävely oli pelkkää tuskaa ja pystyssä en pystynyt olemaan kuin hetken, hyvä kun vessaan pääsin. Hyvä että sulla on kuitenkin tutkittu että kaikki on kunnossa, koita vain luottaa siihen :) Mulla pysyi sisällä tuo iso paino reilusti yli LA:n. Tuli kylläkin iso vauva.

Mulla oli ihan samanlaisia fiiliksiä..
Eka ja toka raskaus sujui vailla sen kummempia vaivoja kuin turvotus ja pahoinvointi mut kolmannessa tuli kaikenlaista.. Kai sekin vaikutti kun lapset on syntyneet niin tiheään tahtiin.

Yhteistyössä