Meillä on alkanut poikani kanssa olla melko vaikeata tuo tarhaan meno. Poikani kysyy joka päivä monta kertaa, "mennäänkö huomenna tarhaan" ja "älä vie mua sinne". Tuntuu todella pahalta, että toinen stressaa koko ajan tarhasta. Olen kysellyt, miksi et halua sinne mennä ja poikani kertoo, että kukaan ei leikin hänen kanssaan, hän ei halua syödä eikä nukkua siellä. Pihalla isot haukkuu tyhmäksi jne. Tarhassa asiasta sanotaan toisin. Olen jutellut asiasta ja he sanovat poikani pärjäävän hyvin. Lapseni ei koskaan kakkaa tarhassa ja uskon, että se vähän häiritsee häntä.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia??? Miten voisin saada lapseni lopettamaan stressaamisen ja voimaan paremmin hoidossa. On tosi inhottavaa, kun ei osaa auttaa. Poikani on ollut hoidossa jo vuoden ja alku meni ihan kohtalaisesti. Vaikka hän on arka luonteeltaan, hän on erittäin itsepäinen ja pärjäävä muuten kotioloissa.
Kaipaan neuvoja....
Onko muilla samanlaisia kokemuksia??? Miten voisin saada lapseni lopettamaan stressaamisen ja voimaan paremmin hoidossa. On tosi inhottavaa, kun ei osaa auttaa. Poikani on ollut hoidossa jo vuoden ja alku meni ihan kohtalaisesti. Vaikka hän on arka luonteeltaan, hän on erittäin itsepäinen ja pärjäävä muuten kotioloissa.
Kaipaan neuvoja....