3vuotias ollut jo 2kk kipeänä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa lapamato
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisa lapamato

Vieras
Välillä lämpöilee, sitten taas nenä vuotaa. Viikko sitten sai ab-kuurin korvatulehdukseen ja lauantaina taas lämpöä ja nyt nenä vuotaa ja kova yskä.
Mietin jo että onko meillä hometta? Normaalisti todella terve lapsi ollut.

Mun poika ja minä sairasteltiin vuosi sitten 3kk ainakin. Poika nyt 3v.. Oli korvatulehdusta, keuhkoputkentulehdusta, kuumetta, yskää, nuhaa siis kaikkea mahdollista :( .. Monta ab-kuuria syötiin molemmat.

Meillä oli pojalla 1v samanlaista.Poistettiin kitarisa ja putkitettiin korvat,oli vuoden hyvä ja taas alkoi.Sitten poistettiin nielurisat ja sen jälkeen on sairastanut vaan "normaalisti".Nyt 6v.

Meilläkin on tää talvi menny sairastaessa mulla+pojalla. Tosi sitkeää joka tulee takasin aina vaan. Nyt on takana kunnon räkätauti kera kuumeen ja korviinkin meni. Töissäkin tapaa paljon flunssaa jne potevia, kauhean sitkeitä tauteja ihmisillä.

meillä myös on sairastettu 3kk, kuukausi sitten oli keuhkoputkentulehdus sitten tuli noro ja nyt on taas kuumetta,nuhaa ja yskää.
tää kierre alkoi joulukuussa 2ab-kuuria syöty,pitäskö ihan miettiä jo tutkimuksia mistä johtuu?
meillä on varmaan kosteusvaurio kämpässä ollaan muuttamassa pois ens kuun aikana..
niin ja lääkärissä on aina sanottu että onpa isot kitarisat taapero myös kuorsaa välillä.

Yhteistyössä