4 v kipeänä, kuumetta 38.8, yskii ja perheessä pieni vauva...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liian herkkäkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se jää nähtäväksi, meillä neiti tuli tuon ikäisenä flunssaan joka meni aika pienellä vaivalla ohi. Terkka katsoi kurkun joka vähän punoitti ja pieni nuha oli ja pikkasen yskähteli. Kuumetta ei muistaakseni ollut silloin..

harvemin flunssat tarttuu noi pieniin, kun on vielä hyvin sinulta synnytyksessä saadut vasta-aineet suojana, mutta jos tarttuukin niin tuskin tulee mikään kova tauti...meillä oli poika 4kk kun perheessä ihan kauhea mahatauti ja pojalle ei tullut mitään (täysimetin kyllä poitsua)

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Imetys (ainakin teoriassa) suojaa aika hyvin noin pikkuista vauvaa. Se on aika lailla tuuripeliä että sairastuuko vaavi vai ei :/ . Käsidesi voisi nyt olla kova sana....

Mun vauva oli täysimetyksellä ja sairastui 5 viikkoisena hinkuyskään johon meinasi kuolla. 3 kuukauden iässä pääsi kotiin. Lääkärit oli siitä ihmeissään koska itse oli hinkuyskän sairastanu reilu vuosi ennemmin,imetyksen olis pitänyt suojata täysin koska vauvan piti saada siitä vasta - aineet.

Jotenkin siis minun luottoni imetyksen suojaan meni siinä... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Yasmine:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Imetys (ainakin teoriassa) suojaa aika hyvin noin pikkuista vauvaa. Se on aika lailla tuuripeliä että sairastuuko vaavi vai ei :/ . Käsidesi voisi nyt olla kova sana....

Mun vauva oli täysimetyksellä ja sairastui 5 viikkoisena hinkuyskään johon meinasi kuolla. 3 kuukauden iässä pääsi kotiin. Lääkärit oli siitä ihmeissään koska itse oli hinkuyskän sairastanu reilu vuosi ennemmin,imetyksen olis pitänyt suojata täysin koska vauvan piti saada siitä vasta - aineet.

Jotenkin siis minun luottoni imetyksen suojaan meni siinä... :(

Mä kirjoitinkin että teoriassa. :saint:
Kyllä meilläkin poika sairasteli, vaikka oli täysimetyksellä.

Yhteistyössä