4 viisauden hammasta leikattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria Mundi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria Mundi

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
3 333
17
38
tokalta pojalta tana aamuna. Nyt se on taalla kotona laakehoyryissaan - ovat ilmeisesti antaneet halle jotain totuusseerumia kun jatkuvalla syotolla sokeltaa mulle kaikenlaista - tavallisesti kovasti privaatti ihminen ja nyt ei tule jutusta loppua. Muistaakohan kaiken mita mulle noissa tujuissaan mulle kertoilee?? :laugh:

multa kun poistettiin viisaudenhampaat, niin kyllä ne aikas ytyä lääkettä oli :) mua se vaan alkoi nukuttamaan niin paljon,että poikakaverin vanhemmat joutui tuomaan mut kotiin pää ihan sekaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
tokalta pojalta tana aamuna. Nyt se on taalla kotona laakehoyryissaan - ovat ilmeisesti antaneet halle jotain totuusseerumia kun jatkuvalla syotolla sokeltaa mulle kaikenlaista - tavallisesti kovasti privaatti ihminen ja nyt ei tule jutusta loppua. Muistaakohan kaiken mita mulle noissa tujuissaan mulle kertoilee?? :laugh:

ma kuulen, etta taalla ei liteta kaasukammioon ensinkaan, annetaan vain paikallis puudutus

miulle annettu mtn lääkettä paikallispuudutuksen lisäks :(,ja parin päivän piästä piti hakee antibioottikuuri ja poistattaa poskilihaksessa oleva tikki :(