M
"mammali"
Vieras
Heippa!Oon 4veen pojan äiti ja mua ihmetyttää ja huolestuttaa poikani käytös.Siis,me ollaan käyty perhekerhossa siitä saakka,kun hän oli n.2,5v.Nyt hän on aloittanut avoimen päiväkodin,jossa käydään 2krt. viikossa.Kolmen käyntikerran jälkeen hän ilmoitti,että hän ei sinne mene enää ja vein hänet,niin alkoi itkeä ja ripustautui minuun.Yritin tentata syytä,että kiusaako joku vai mistä on kyse.No hän kertoi,että eräs poika "komentaa"häntä ja kieltää leikkimästä kotileikkiä parin tytön kanssa.Joten minä käskin häntä ojentamaan tuota poikaa ja sanomaan vastaan,mutta kun on jotenkin arka puolustamaan itseään.
Elikkä miten saisin valettua rohkeutta poikaani,pitäisikö asia ottaa päiväkotitätien kanssa puheeksi?Harmittaa,jos hyvä päiväkodin alku menee moisen komentelijan takia piloille!Onko muita äitejä joilla vähän arkoja lapsia?
Elikkä miten saisin valettua rohkeutta poikaani,pitäisikö asia ottaa päiväkotitätien kanssa puheeksi?Harmittaa,jos hyvä päiväkodin alku menee moisen komentelijan takia piloille!Onko muita äitejä joilla vähän arkoja lapsia?