V
Vepasto
Vieras
Olin lasten kanssa yksi päivä kaverilla kylässä, jossa on 4½-vuotiaat tytöt. Tytöt ovat tosi villejä tapauksia, jopa meidän esikoinen on itse rauhallisuus niiden rinnalla. Lapset olivat ulkona leikkimässä ja kun mä olin kuopuksen kanssa kahvipöydässä, niin esikoinen tuli siihen. Hän sanoi, että tytöt kiusaa ja kun kysyin miten niin poika rupesi itkemään ihan hirveästi ja sanoi, että ne löi. Mä yritin kysellä, että mihin ne löi, mutta poika ei itkultaan pystynyt vastaamaan. Lasten äiti yritti kysellä tytöiltä asiasta, tuloksetta. Sitten tuli isä, joka oikeasti komensi tyttöjä kertomaan mitä tapahtui. Toinen kertoi ja toinen väitti, että toinen valehtelee. Kun tyttöjen piti pyytää anteeksi, toinen pyysi, mutta toinen ei. Lasten äiti vain sanoi, että ei se koskaan suostu pyytämään anteeksi keneltäkään. Siinä vaiheessa mun teki mieli sanoa, että ei varmaan pyydäkään, kun sä et sitä oikeasti edes vaadi siltä. :headwall: Siellä perheessä on muutenkin tapana, että isä komentaa lapsia ja pitää kuria, ja sitten lapset menee äitille itkemään. Kysyin esikoiselta kotimatkalla, mitä tapahtui ja se sanoi, että tytöt olivat lyöneet nyrkillä mahaan. :/