4-vuotias ei laula

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Utelias

Vieras
Osaako teidän kaikkien 4-vuotiaat laulaa? Minä en ole koskaan kuullut meidän pikkumiehen laulavan, ajattelin ettei hän tykkää laulamisesta, mutta nyt on herännyt epäilys ettei hän yksinkertaisesti osaa yhtään ainutta laulua. Poika on tarhassa hoidossa, joten luulis siellä pakostakin oppivan. Pojalla on vieläkin puhe aika epäselvää, ei sano s/r kirjaimia ja muutkin konsonantit vaihtelee paikkaa. Missä vika, kun pojan kuulo on kuitenkin ihan normaali?

Ei me nyt tietty mitään "kultakurkkuja" olla, mutta kyllä minä olen yrittänyt pojalle opettaa ihan tavallisia lastenlauluja. Se ei osaa edes hyraillä lauluja ilman sanoja. Tulee vaan mieleen ettei toi ole ihan normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja Matma:
Mun mies ei laula koskaan nuottiakaan. Ja ihan normaali se on... B) Ei se ole kaikkien juttu. Vai lauletaanko teillä kotona?

Meillä ihan sama juttu :) Koskaan en oo kuullu miehen laulavan ja yli 10 vuotta jo ollaan yhdessä oltu.

Ei kaikki tykkää laulaa, ei se oo mitenkään epänormaalia. Meillä taas kohta 4v tyttö ei muuta teekkään kun laulaa, kaiken se matkii mitä radiosta tulee ja paremmin osaa sanoja kun minä. Mie tykkään ite myös laulaa, aikalailla koko ajan kotona ollessa =)

Yhteistyössä