?
---
Vieras
Mä olen ollut kolme vuotta ilman seksiä, mutta en kyllä haluaisi neitsyenä hautaan mennä tai edes tätä selibaattia loppuelämää viettää.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuinka aktiivisesti "yrität muuttaa" tilannetta?Eli etsit seuraa? Vai vieläkö malttaa olla katsellaan asenteella?
Minulla on netissä seuranhakuilmoitus, mutta sieltä ei ole vastauksia tullut, enkä itsekään ole naisille vastaillut.
" Live-elämässä" en ole yrittänyt ketään pokata - ei rohkeus riitä. Tällaisen kokemattoman kaverin kömpelö iskuyritys varmaankin johtaisi torjuntaan.
Lähtisinkö treffeille? Kukaan ei ole koskaan pyytänyt, mutta kyllä minä lähtisin.
Toivoisin että nainen olisi aivan tavallinen suomalainen kunnollinen nainen, joka ei hypi suhteesta toiseen, eikä ole päihderiippuvainen lisäksi hänen tulee olla uskollinen.
Tämä on ihan tosi, ei kannata sanoa että "ei tämmöinen eikä tämmöinen". Siinä on huono kaiku ja monet saattavat luulla kriteerejäsi vielä paljon tiukemmiksi kuin ne ovat. Päihderiippuvainen = älä juo alkoholia ollenkaan tai ainakaan viinilasia enempää, uskollinen = istutaan kotona kaikki illat, ulos meno kavereiden kanssa on "pettämistä", "ei hypi suhteesta toiseen" = takana ei saa olla kuin yksi pitkä suhde.Tämä nyt on ehkä henkilökohtainen mieltymys, mutta nainen tuskin pahastuu jos pystyy täyttämään jonkun positiivisen ennakko-odotuksen. Listallasi on toki tärkeitä asioita, mutta ne ovat negatiivisten asioiden puutteita. Esim. nainen, joka on kiinnostunut asiasta x, nainen, jolle on tärkeää asia y, nainen, joka harrastaa asiaa z. Toki ei noiden tarvitse olla rajoittavia, mutta onhan se kivempi kuulla "Jes, löysin tommosen" vs. "no meneehän toi, kun siinä ei ole mitään isompaa vikaa"
Alkuperäinen kirjoittaja Tässä totuus;25921470:Tuollaisia miehiä joilla ei ole elämässään yhtäkään naiskontaktia on Suomessa vaikka kuinka paljon.
Uskon että jokainen tuntee tai tietää miespuolisia henkilöitä joilla ei seksikokemusta ole.
Mutta naisia jotka ovat vielä nelikymppisenä koskemattomia, ei aivan heti tulekaan mieleen ja se taas johtuu siitä että nainen saa munaa aina niin halutessaan, toisin kun mies.
Miehellä täytyy olla naisten iskemiseen hyvät puhelahjat - naisella ei tarvitse olla supliikkitaitoja.