40+ SO WHAT (VOL.11)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kattelin tuossa mennä kuukausia taaksepäin..

Joulukuun -09 tärppi - Ovis Kp16 tai 17(melko varmasti Kp17)
Elokuun tärppi - Ovis Kp12 ja Lokakuun tärppi Ovis Kp15 tai 16(testit loppui kesken)

..olen siis raskautunut(hetkeksi)aikaiseen tulleella oviksella ja sitten myöhemmillähin.

Jospa nyt kävishin niin ihunaisesti, että tulishin pysyvä tärppi kun Ovis Kp13:)(jos siis oli..)

((muoks))
Olishan se iiiiihunaa jos kroppani minnuu huijais ja ylläri pylläri raskaus kestäisi n. 9kk ja pikkisen saisin syliini:heart:

Viimeksi muokattu:
Sain HSG-arvon tänään. Tulos oli 816 yksikköä, eli ihan hyvältä kuulostaa.
Kiva jännätä Ottiksen ja Mur-murin Rktt päiviä ja oireita. Nyt vaan plussa puhuria kaikille

Tervehdys taas mökkeilytauon jälkeen =). Olipa ihana ja rentouttava viikonloppu.

Harmitus raputar, kun avioero tuli. On ne aina isoja elämänmuutoksia :hug:. Ja pahoittelut tetu68 tädin tulosta :|.

Mur-murille ja ottikselle kovasti onnea ja peukutuksia, että talletukset tuottaisivat toivotun tuloksen :heart:

Tirlittanille onnittelut hyvistä hcg arvoista :flower:

Minulla ja sarppav:illa näyttäisi jääneen yksi dpo päivä taivaan tuuliin. Perjantain ja lauantain listauksissa vaikuttaisi olevan kummassakin samat dpo:t. Oikeasti siis minulla on nyt dpo9 ja kai sarppav:lla dpo8.

Alamasua on jomotellut viikonlopun aikana useampanakin päivänä, kova jano on ollut ja nyt on alkanut tämä kahdesta edellisestä kierrosta tutuksi tullut kuumotus. Lämpö on 37,2 - 37,5 ja poskia kuumottaa ihan mahdottomasti. Pissahätäkin on normaalia useammin. En sitten tiedä onko nämä normaaleja hormonitoiminnasta johtuvia juttuja vai liittyisivätkö ehkä johonkin.... esim. jonkinmoiseen tärppiin??? Saa nyt sitten nähdä. Torstaihin tuntuu olevan kovin pitkä aika, joten saattaapi olla, että dippailen jo huomenaamulla dpo 10 ekan kerran, ja jos ei mitään näy, tai vaikka näkyisikin, niin torstaina TOTT -päivänä dpo 12 sitten uudemman kerran. Jännät päivät.... huh huh

Mukavaa iltaa kaikille =)

Viimeksi muokattu:
putunen, hyvä että huomasit dpo päivien virheen - Kiitti=)
..nyt on korjailtu.
Oikein hyviltä kuulostaa siun oireet..;)

Kovasti plussätehiä siulle täältä laittelen huomiseen testiin!!!

Mie täällä äskettäin popsin kinkkuvoileipää tsinapilla ja palan painikkeeksi nyt olutta tölkin verran hörpiskelen:p
..muuten, lämmöt nousi eilisen illan 36.8-> 37.1..:)

Mukavaista illan jatkoa kaikille!!

Viimeksi muokattu:
Putusen tunnustus: testikuumeessani tein jo tänään iltapäivällä ihan laimeasta pisusta jonkun first signal testin (uusi tuttavuus minulle) ihan vain hillitäkseni turhia luulojani.... eikähän siinä ollut mitään ensin.... nyt sitten kaivoin sen kaapista, mihin sen jätin.... ja kääntelin ja vääntelin, niin tuloksena : hailuakin hailumpi roskishaamu taikka sitten jonkinmoinen viivanpaikka. Mutta nekin näkyy vaan tietyssä valossa ja tietyssä kulmassa.... eli en sitten saanut sitä turhien luulojen hillitsemisvaikutusta.... no, huomenaamuna sitten kunnon testaus.
=)

Kiitos mur-mur plussasätehistä :)

Eihän noihin roskishaamulaisiin ole uskominen, mutta kyllähän se vähän kutkuttaa silti... kuten varmaan teistä moni tietää :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Epäselvyys jatkuu.... kun tein nyt aamulla toisen samanlaisen First Signal kasettitestin...: /

eli ensin ei näkynyt oikeastaan mitään, mutta myöhemmin, varmaankin jo testiajan jälkeen, alkoi näkyä jotain ja varsinkin tällä hetkellä näkyy eilistäkin selvemmin haamuviiva. Se ei ole viivanpaikka, vaan haalea värillinen pystyviiva. Taitaa nuo testit olla kyllä aika huonoja (mitä olen netistä lukenut kokemuksia vääristä plussista), eli täytynee kipaista tänään apteekkiin ostamaan jatkoa varten esim. CB testi. Apteekin oma on vielä käyttämättä kaapissa, ja sen voisin tehdä TOTT-päivänä. Vähän omanapaista tekstiä taas, mutta ajatukset pyörii väkisin nyt tämän asian ympärillä :)

Ja kun nyt testaamisen kuitenkin aloitin aikomaani aiemmin, on sitä pakko jatkaa, että saa tähän jonkinlaisen selvyyden - joko selkeän blancon, joka ei muutu miksikään haamuksi - tai sitten selkeän plussan

Kiitos oivikki ja mur-mur peukutuksista ja plussäteistä :flower:

Viimeksi muokattu:
Putunen kuulostaa haamu hyvältä. Mulla oli juuri samalla lailla haileaakin haileami haamu ja vasta 3 päivää sen jälkeen tuli viiva eikä sekään ollut yhtä vahva kuin testiviiva. Minä peukutan kovasti!!

voi että putunen, jännittää siun puolestasi
h045.gif

Tulethan HETI kertoilemaan kun CB:n dippaat, mikä tulos!!
..ja kuvahin olisi kiva;)

Plussatuulia!!:heart:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Rominas (40)..............kp5/25-27.....yk15(09/09 06&10/10) 2.
Hysteria (42)..............kp6/26-29......yk8 (kkm.11/10) 1.
Ottis (43)....................kp13/23-28......yk18( 08/09) 1.
Viidenmamma (40)......kp15/25-30......yk7(10/10) 6.
mur-mur (45)..............kp15/26-28.......yk20(01&08&11/10) 3.
Nuuttimus (41)............kp20/28-36.......yk2v...................3.
sarppav (40)...............kp22/27-32.......yk5(07/10) 2.
liiza (44).....................kp23/24-27......yk32....(02/07 08/08) 4
putunen (41)...............kp23/24-26.......yk10....................3./1.yht.
Iida-Karoliina (46)........kp24/23-29......yk17...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp24/29............yk5....................1. yht.
haave2010 (44)...........kp28/28-30......yk6(06/10)...4./1.yht.
tetu68 (42)..................kp32/27..........yk8..................3/1.yht.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4
d025.gif

mur-mur (45)................dpo2
Ottis (43)......................dpo1
sarppav (40).................dpo9
putunen (41).................dpo10

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/

Kiitokset Rominas ja tirlittan myös teille tsempeistä !

Enpä taida tänään enää dippailla vaan sitten huomenna, kun on ehkä jotain toiveita nähdäkin jotakin, kun on dpo 11. Ja jos sitten aamulla paremmin saisi jotain näkyviin.... Melko rauhallinen olo tässä kyllä on, kun en ole kasannut paineita tähän kiertoon, vaan katselen eteenpäin positiivisin mielin =) Eli nega ja menkat ei ole ollenkaan järkytys.... Toivonhippusia tässä silti elättelen tämän kierron suhteen vielä. "Oireet" ainakin olisi sopivat kaikin puolin :O :confused: :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Putunen Sinähän ihan testailemaan aloit =). Reipas nainen! Toivottavasti huomenaamuna jo selvemmin väriä testiin pukkaa :heart:! Plussapuhureita!

mur-mur Jos sulla lämmöt näusi, niin ovis varmaan ollut jo. Hyvältä näyttää. Jospa se huono olo on ihan muuta.

ON Täällä ei mitään muuta ku odotellaan, että edes muutama päivä kiris eteenpäin, ett pääsisi edes oireita kuulostelemaan. Niin myöhään sain hankittua greippimehua, ett sitä just viimeistä lasillista tässä naatiskelen. Lämpöjä en ole vielä mittaillut, mutt jospa sen nyt tässä muistaessani tekisin. Ulkona ja meillä töissä niin kylmä, ett viluttaa ihan väkistenkin.

Ok putunen, huomiseen siis - täältä edelleen + peukutuksia d=)b:heart:

Ottis en ihan 100% varma nyt noista lämmöistä ole(99%kuitenhin;))
Viime plussa kierrollahin sahailivat..-09 tärpissä pysyivät hyvin ylhäällä ja raskaushan kestikin pidempään.
Yleensä se paha oloinen tulee miulle ENNEN ovista..no tiedä häntä, täytyy vain kärvistellä..
Mie kyllä tällä kiertoa olen saakutin pettynyt jos nega pärähtää..:ashamed:
..pettynyt ja vihainenkin:mad:
Olen ollunna niin väsykin ja pinnaa kiristellyt viime kuukauden ihan urakalla...taitaa nyt "hengen&mielen" päälle jo tämä kuumeilu käydä tosissaan..: /

Viimeksi muokattu:
mur-mur Ymmärrän hyvin, että pinna kiristyy sinullakin. Niinhän se tekee meillä kaikilla. Varsinkin kun pelko siitä, että vauvaa ei koskaan tulekaan, on persiessä niin tiukassa :hug:.

Kerronpa nyt vähän toisenlaisen tarinan, kun minä tuota ukkoani niin usein täällä parjaan. Eilen kun olin aikeissa sytyttää pojun kuvan viereen kynttilän, mies pyysi, että hän saisi sen sytyttää kerrankin, kun minä sen aina teen. Ja sitten illemmalla, kun laitoin pyykkejä kuivumaan, tuli hän juosten alakertaan auttamaan minua. Näistä pienistä hyvistä asioita muistaa harvoin kertoa, mutt elämää ne on. Miehellä on nyt viikonlopun pupuilujen jäljestä toiveet korkealla ja tiedän, ett yhtälailla hän niinkuin minäkin pamahtaa alas lujaa ja korkealta, jos ja kun plussaa ei tulekaan.

Ottis miulla ehkä alkaa painamaan mieltä tuo viime jouluinen epäonninen raskautuminen:ashamed:
..nyt sattuu piinailut ihan samoille päiville..pelottaahin..:(

Ottis ihana kuulla siulta noista pienistähin onnea&hywää mieltä tuottavista asioista:heart:(miestäsi siis tarkoitan ja hänen tekojaan)
..toivotaan tuon harmonian säilyvän piiiiiiitkäääään..:kiss:ja pikku pesänrakentajan alkavan kasvamaan masussasi ja tuomaan TRIPLAMÄÄRIN lisää onnnea ja iloa!!:heart::heart::heart:

Viimeksi muokattu:
Kiitos mur-mur :hug:. Viimeksi eilen illalla ihan itsekseni ajattelin just tuota, että varmasti sun mieltäs painaa ja piinaa viimejouluinen raskautuminen ja varsinkin miten surullisesti siinä kävi :(. Toivottavasti kaikki käy nyt ihan toisin.

Itselleni laitoin toissajouluna ottamani kuvan avattareksi, ihan vain muistuttamaan onnellisemmista ajoista, jolloin on jaksanut kruusata ja leikkiä kamerallakin. Meillä ei paljon muista kuvia olekaan kuin kissoista, joten tuo kuva silläkin poikkeus :).

Yhteistyössä