Kiitos semppauksesta kaikille. Kotiin tultua kun perheen ruokin, menin pitkälleni ja nukuinkin lähemmäs Klo:20 tä..
Olo on tosiaan pettynyt, vaan minkä tolle teet, ehti jo vähän toivoa kuitenkin..ja taas mietin että ei pitäis testejä tehdä vaan odottaa kiltisti tätiä ja vasta kun ei ala kuulua testin tekisi..
Huonoa oloa ei oikeastaan tänään ole ollut , nyt ihan vähän kai kun tähän istuin, lämpöä on vähän enemmän kun eilen 37.19..ei laskussa kuitenkaan vielä. Huomenna 14 dpo mulla.
Vatsa on juminut..kummia nämä hormoonit kyllä
Luin
mur-murin sivua vähän ja siellä noista oireista jotain oli, tuon pahoin vointi olon muistankin aiemmista raskauksista että just noin ollut että yökkö oloa ensin ollut ja sitten hävinnyt ja palannut noin viikko sen jälkeen kun on jo tiennyt että on raskaana, ja mulla kunnon huonoa oloa vasta siinnä viikko6-7 sitten ja parit viikot kai pahempana kestänyt, jaa esikoisen kanssa pitempää varmaan noin 2 kk ja sittein helpotti..
Mietin että jos en testaa huomenna ollenkaan ja Maanantaina vasta..silloin jo merkkiä tädin tulosta pitäis kyllä olla..jos täti saapuu reilusti vois olla että ei kannata testata ollenkaan.
Vaan ihmetyttää noi ovis testin, minun kohdalla ei ne nyt näyttänyt raskautta kuitenkaan vaikka viiva t oli vahvat, vahvempi kun itse oviksessa tällä kierrolla jolloin en sitä ihan kunnon viivaa ehtinyt pyydystää testiin..
Veskissä käväsi ja siinnä tein sisäistä tutkimusta

Tuo kohdun nipukka kun mulle mysteeri, sitä kokeilin ja se on almpana ja hiukan auki, tunnen sen selvästi ja pehmeämpi ja suurempi jotenkin ei napakka ja kova eikä korkealla..outoa vaan empä kyne olekkaan enkä näistä ymmärrä, täällä vaan tosta ollut puhetta niin innostuin kokeilemaan, valkkaria on enempi, ja jotenkin tahmaista pikku tuoksu siinnä sellainen jännä jota en osaa kuvailla..
Niin onhan näitä oireita vielä nyt,, ehkä kohdussa tosiaan jotain yritti tapahtua, hipaisu ehkä..ei kuitenkaan kamalasti toiveita anna kun ei mikään lähde etenemään, merkki kai taas siitä että ne munikset jo huonoja laadultaan..