Sunnuntaiheipat täältä.
Onlydreamille halaukset, vaikeita asioita joudut pyörittämään. Toivotaan, että osaat tehdä oikean ratkaisun oikeaan aikaan, mikä se sitten lieneekään.
IK:lle sympatiat! Ymmärrän oikein hyvin nyt fiiliksesi. Omatkin ihan down, sillä negaahan testi tänäänkin näytti. Oikeastaan ihan tyhmää enää testaillakaan.
Ottis, mulla keltarauhasesta siis kahdenlaisia kiertoja. Kaksi kertaa ei mitään oireita ja kaksi kertaa kauheat hikiaallot ja tissinippailut. Nyt tässä viimeseissä oli niitä kohdunsuun/emättimen alueen kipuiluja/kramppeja muistaakseni kp 20-21 tienoilla. Mutta johtuuko keltarauhasesta vai ei, se onkin eri juttu. Mulla ei myöskään keltarauhanen ole pitänyt menkkoja poissa, vaan vuoto puskenut lävitse normaaliin aikaan. Paitsi tietysti siinä kierrossa kun tuli tärppi, joka pidensi kiertoa.
Mä laitan tabut alakertaan aina illalla nukkumaanmennessäni. Minkäänlaista väsymystä tms. en ole huomannut, joskus joku on maininnut näistäkin.
Mulla on lämmöt edelleen koholla (äsken 37,4 astetta), eikä kuumat aallot vielä iskeneet. Odotan tästä kierrosta 25-26 päivän mittaista, joten parin päivän sisällä täti kaahaa tänne.
Mä oon nyt ihan naatti tähän kaikkeen hötkyämiseen, että huh, huh. Kaitpa se uusi kierto taas innostaa ja aloitan pistokset, mutta nyt on se olo, että rensselit santaan ja rukkaset naulaan.