40 v. nainen - mitä lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaulin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaulin

Vieras
Synttärit lähestyvät. Mitä nelikymppiselle, hurtilla huumorilla varustetulle naiselle keksisi lahjaksi?

Ei tule muuta mieleen kuin "hätäpaketti", johon laitan mm. ryppyvoidetta, kasvo-, jalka- tms. naamioita, jumppaohjeita...

Riippuu mistä hän on kiinnostunut! Tuollaiset ryppyvoidepaketit yms ovat jo niiiiiiiin kuluneita eikä naurata ketään enää.
Jos hän pitää viinistä, osta jotain todella hyvää viiniä. Jos hän pitää musiikista, osta lippu keikalle. Jos hän pitää kirjoista, osta lahjakortti kirjakauppaan. Jos hän pitää matkustelusta, lahjakortti matkatoimistoon. Jne...

[QUOTE="vieras";23368620]Riippuu mistä hän on kiinnostunut! Tuollaiset ryppyvoidepaketit yms ovat jo niiiiiiiin kuluneita eikä naurata ketään enää.
Jos hän pitää viinistä, osta jotain todella hyvää viiniä. Jos hän pitää musiikista, osta lippu keikalle. Jos hän pitää kirjoista, osta lahjakortti kirjakauppaan. Jos hän pitää matkustelusta, lahjakortti matkatoimistoon. Jne...[/QUOTE]

Tämä siinä onkin hankalaa. En tunne henkilöä niin hyvin, että osaisin ostaa hänelle kirjaa. Viiniä yms. sellaista synttäreillä taitaa olla tarjolla ilman, että vien sitä lisää. Keikkalippuakaan on hankala ostaa, yrittäjällä ei ole välttämättä keikan aikoihin vapaata kalenterissaan.

Ja summa olisi muutamia kymppejä maksimissaan. Huumorilahjaa taidan olla ensisijaisesti etsimässä.

Minä haluaisin jonkin hemmotteluhoidon. Laiva- tai kylpyläreissukin kuulostaisi kivalta kavereiden kanssa. Kaikkein paras lahja olisi mennä jonnekin uudelle tanssitunnille, kuten tankotanssi tai burleski-tunnille ystävieni kanssa ja sen jälkeen joraamaan.

Jos et niin hyvin tunne henkilöä niin älä nyt huumorilahjaa ainakaan osta!! Sinun huumorisi kun ei välttämättä tarkoita samaa kuin hänen huumorinsa. Suosittelisin lahjakorttia.

Todellakin. Jos et tunne lahjan saajaa, niin älä missään tapauksessa osta huumorilahjaa. Itse arvostaisin puolitutulta lahjakorttia kirjakauppaan tai esim. jalkahoitoon, hierojalle ym.

Minä haluaisin jonkin hemmotteluhoidon. Laiva- tai kylpyläreissukin kuulostaisi kivalta kavereiden kanssa. Kaikkein paras lahja olisi mennä jonnekin uudelle tanssitunnille, kuten tankotanssi tai burleski-tunnille ystävieni kanssa ja sen jälkeen joraamaan.

Tuossa just näkee miten erilaisia ihmiset on, eli riippuu täysin lahjan saajasta. Minä ottaisin mieluummin tikkuja kynsien alle kuin mitään noista :D

No kun en oikein ole mikään puolituttukaan. Kyse on tädistäni. Ja olen ihan satavarma, että huumorilahja puree paremmin kuin hyvin. Tosissaan ja vakavana ostettu lahja voi aiheuttaa vain vaivaantumisen tunnetta - siksi mieluummin käytän huumoria :)

Minäkin ottaisin mieluummin tikkuja kynsien alle, kuin menisin " lahjakortilla pakotettuna" hutsutanssikurssille tankoa hinkkaamaan :D:D:D

No kun en oikein ole mikään puolituttukaan. Kyse on tädistäni. Ja olen ihan satavarma, että huumorilahja puree paremmin kuin hyvin. Tosissaan ja vakavana ostettu lahja voi aiheuttaa vain vaivaantumisen tunnetta - siksi mieluummin käytän huumoria :)

Minäkin ottaisin mieluummin tikkuja kynsien alle, kuin menisin " lahjakortilla pakotettuna" hutsutanssikurssille tankoa hinkkaamaan :D:D:D

Noin ahdasmielisessä suvussa parasta "huumoria" on varmaan tukisukat.

Tämäkin osoittaa, kuinka vaikeaa huumori voi olla. Me ainakin ottaisimme tankotanssitunnin huumorilla. Kukaan ei ole niin tosikko, että pitäisi sitä hutsutanssikurssina.

Ottaisin minäkin huumorilla mutta raha menisi hukkaan koska en sinne kuitenkaan haluaisi mennä.
Kaikki ei tykkää kaikesta ja jos vapaa-aikaa on rajoitetusti sitä ei halua "tuhlata" johonkin pakkolahjakorttikeikkaan tai -kurssiin.

Yhteistyössä