Vauvajuhlat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lapseton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lapseton"

Vieras
Järjestän kaverille vauvajuhlat. :) Hän saa tyttövauvan ja ennestään on 4 poikaa joten tämä tyttö on erityisen speciaali ja toivottu. Hänelle ei ole aikaisemmin järjestetty mitään juhlia tms joten haluan että tämä on tosi kiva juttu :) Teemme lahjaksi vauvakakun johon jokainen ostaa jotain vauvalle tarpeellista. Mikähän olisi sellasta tarpeellista ? Mulla ei ole lapsia joten mieleen ei tule kuin vaipat :D

Entäs sitten ruokapuoli ? Tarkoituksena olisi syödä lounas yhdessä. Salaatti tms olisi kiva. Onko kellään hyvää salaattiohjetta ? Siis ruokaisaa salaattia, lähinnä proteiinina olisi kanaa. :) Mitä muuta voisi tarjota ?

No mutta jos jokainen ostaa jotain niin kannattaa varmaan vähän yhdessä puhua mitä kukakin ostaa ettei kaikki sitten osta samaa. Ja mää en pidä tuota vaippaideaa yhtään huonona, itte oon ainakin tykänny kun ollaan saatu monta pakettia vaippoja kun meijän lapset on syntyny, niitä kun tarvii takuuvarmasti (tietty riski et on sellasta merkkiä mikä ei ookkaan hyvä, meiltä aina kysytty että mitä vaippoja käytetään). Mutta siis tietty tyttömäisiä vaatteita tulee tarvitsemaan jos aiemmat poikia (tässäkin sitten se riski että kuinka tarkka äiti on tulevista vaatteista), meillä ollu ihan ykköset sellanen unilelurätti (teddykompaniet), missä keskellä jonkun eläimen pää, ne on ihanan pehmeitä ja varsinkin meillä pienemmälle kaikki kaikessa, kulkee joka paikassa mukana, niitä on paljon erilaisia eläimiä. Tässä linkki niihin mitä tarkotan.

Lastentarvike Baby Style Oy - Diinglisar Uniriepu, Lehmä

Sitten tohon ruokaan niin vaikka fetasalaatti on hyvää, mutta kannattaa sitten tarkistaa, että feta sellasta mitä raskaana oleva saa syödä (en tosin tiedä vaikka kaikki suomessa myytävät olis sellasia), mun neuvolatäti on aina ollut tosi ylivarovainen ja kieltänyt kaikki fetat ja tuorejuustot, vaikka ne olis suomessa tehty ja olis käytetty pastöroitua maitoa, eli pitää ottaa siinä ruoassa huomioon raskausaikana vältettävät ruoka-aineet.

Yhteistyössä