Kyllä se kokemukseni mukaan pääsääntöisesti menee niin, että jos molemmilla on sormus sormessa - niin paljaalla mennään. Jos taas jompi kumpi ei ole selkeästi parisuhteessa, niin sitten kumilla. Siis yleensä näin. Mistä tämä johtuu? En osaa naisten puolesta vastata, mutta itsellä ajatus on siinä tilanteessa jotenkin vääristynyt ja harhaileva. Ajattelen, että ei tuossa järvessä ole hetkeen kukaan soutanut, puhdasta on, tai jos joku on kolossa käynyt niin ehkä oma "puhdas" aviomies. Tämähän on typerä oletus, ei takaa mitään tautien suhteen. Olen kyllä harrastanut seksi daamien kanssa, jotka ovat omien sanojensa mukaan olleet kuukausia , jopa vuosia, ilman. Silti ei takaa mitään ja ajatus alistuu himon alle. Suurempi syy onkin todellisuudessa se, että alitajuisesti tai ihan tiedostaenkin nautin siitä tunteesta ja tavallaan vallasta, että panen jonkun toisen omaa ja ikään kuin kostan yhdessä naisen kanssa oman aviomiehen ymmärttämättömyyden ja kyvyttömyyden. Siinä on saalistusta ja saaliin saamista mukana ja kyllä monesti nainen on ihan pyytänyt , että laske sisään. Oikeasti en usko, että kortsun käyttö vaikuttaisi itse aktiin tai tuntumaan juurikaan, ainakaan naisella. Joten paljaalla panemisen ihanuus täytyy perustua johonkin muuhun. Itse tykkään vielä visualisoida asian, eli vedän ulos ja tulen huulille. Tämä kermapiirakka tapa on ollut myös monelle rouvalle ihan ok, kun olen asiasta kysynyt ennen H-hetkeä. Se täytyy vielä sanoa, että kyllä aikuisen naisen orgasmit ovat järisyttävän voimakkaita ja tuottaa mielihyvää kun saa niitä katsoa. Hivelee sekin miehistä itsetuntoa kun onnistuu orgasmin toiselle tuottamaan, jotain mitä se oma mies ei mielikuvan mukaan osaa! Mutta olisi hienoa vielä kuulla lisää naisten näkemystä asiaan, onko paljaalla panemisen motiivit heillä aidosti samansuuntaiset kuin esim. minulla? Niin ja mitä niihin tauteihin tulee, olen ollut onnekas, Olen 56 vuotias ja laskin, että minulla on ollut elämäni aikana noin 40 seksikumppania vaimoni lisäksi. Olen saanut tasan yhden tartunnan ja se tuli satunnaisesta romanssista Espanjan neitokaiselta 90 -luvulla. Petikavereista reilusti yli puolet ovat olleet avioliitossa olevia kiimaisia ja ihania rouvia. Heille jokaiselle kaunis kiitos ihanista hetkistä, kukaan ei loukkaannu, ketään ei satu, kun kukaan muu ei tiedä miten kaksi aikuista nauttii siitä mikä on mielestäni ihmisen perusoikeus.