40v.+4 lasta+uusi mies toisella paikkakunnalla+vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vauvakuume"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vauvakuume"

Vieras
Onko ihan mahdoton yhtälö? :D
Biologinen kello tikittää, miehellä ei ole varaa, ainakaan nyt muuttaa luoksemme asumaan. Haaveilee kuitenkin, että pääsis samalle paikkakunnalle kuitenkin meidän kanssa, mutta halvempaan asuntoon. Edellytyksenä uudelle vauvalle kyllä olisi, että mies asuisi samalla paikkakunnalla, jotta voisi olla arjessa enempi apuna.

No ehkä kannattaa vauvanteon kans vielä miettiä! Ette oo uuden miehen kanssa edes samassa kaupungissa asuneet ja nyt jo yhteistä lasta siihen 4 oman lisäksi vääntämässä??

Anteeksi tyly asenteeni...

no on kyllä tyhmä ajatus. Minullakin on neljä lasta ja olen yli 40 yh mut en ikinä enää tekis yhtään lasta, varsinkin kun ei varmaan olisi aikaa tarpeeksi tutustua. Enkä ainkaan tuollaisen persaukisen kanssa.

[QUOTE="vieras";23380932]no on kyllä tyhmä ajatus. Minullakin on neljä lasta ja olen yli 40 yh mut en ikinä enää tekis yhtään lasta, varsinkin kun ei varmaan olisi aikaa tarpeeksi tutustua. Enkä ainkaan tuollaisen persaukisen kanssa.[/QUOTE]

Ei se raha vaan rakkaus ! Tuossa jokin aika sitten "piirritti" eräs toinen mies, hällä ois rahaa kyllä ollut, mutta ei sitä tunnetta syttynyt. Ei se raha kaikkea ratkaise.

Olen auttanut miestä siten, että olen hänen antanut syödä meillä ja majoittua ilmaiseksi. (eihän tää mikään hotelli olekkaan). Hän on kokoajan etsinuyt töitä tältä paikkakunnalta. Rahatilanne hänellä ollut kuulemma nyt poikkeuksellisesti niin huono. Mutta eihän ihmistä tän vuoksi voi "leimata", mikäli ihminen muuten on hyvä ihmisenä??!!

Jos olette yhteisen lapsen hankkimassa, niin miksi asuisitte eri asunnoissa? Musta ei kuulosta hyvältä ajatukselta. Tai jos hetken päästä haluat olla 5 lapsen yh, niin mikäs sitten.

[QUOTE="jaa";23381834]No haluatko aloittaa taas kaiken alusta? Yöheräilyt, huutava kuolaava vauva, kenties korvatulehduskierteet, oksennustaudit, flunssakierteet jne jne.[/QUOTE]

no tuotahan meidän elämä on! Yksi tuohon lisää niin ei kummasti elämä täällä kyllä muutu!
Ihmeen kielteistä porukkaa täällä - luulis, että täällä lapsista tykätäään ...

[QUOTE="aapee";23381877]no tuotahan meidän elämä on! Yksi tuohon lisää niin ei kummasti elämä täällä kyllä muutu!
Ihmeen kielteistä porukkaa täällä - luulis, että täällä lapsista tykätäään ...[/QUOTE]

Täällä tykätään lapsista niin paljon, että halutaan lapsilla olevan hyvät olot (niin taloudellisesti kuin muutenkin) eikä niitä "hankita" vain äidin hetkellisestä vauvakuumeesta.

[QUOTE="vieras";23381909]Täällä tykätään lapsista niin paljon, että halutaan lapsilla olevan hyvät olot (niin taloudellisesti kuin muutenkin) eikä niitä "hankita" vain äidin hetkellisestä vauvakuumeesta.[/QUOTE]

Minulla on ollut vauvakuumetta jo ennenku kuukautiset ovat alkaneet! Olen jo kroonikko tässä lajissa! Eli ei tosiaan ole hetken huumaa ja tähän ikään ja näin monen lapsen äitinä kyllä sen vastuun ymmärrän. Minulla menee taloudellisesti todella hyvin vaikkei uudella miehellä menekkään!!

Hulluhan sinä olet, anteeksi nyt vain. Ei vielä lainkaan yhteistä elämää takana, mutta lapsi vain alulle. Ymmärrän, että vauvakuume tulee kun tulee, ei sille mitään mahda, mutta kyllä silti aikuisen naisen pitäisi kyetä ajattelemaan järjellä. Itselläsi on 4 lasta, siihen päälle vielä ruokit ja majoitat uutta heilaasi, mutta ei kun rakkaus! Tuo hullu selitys kaikelle.

Kuten joku jo sanoi, niin jos haluat olla kohta 5 lapsen yksinhuoltaja, niin siitä vaan.

[QUOTE="Elämän kevät";23381962]Hulluhan sinä olet, anteeksi nyt vain. Ei vielä lainkaan yhteistä elämää takana, mutta lapsi vain alulle. Ymmärrän, että vauvakuume tulee kun tulee, ei sille mitään mahda, mutta kyllä silti aikuisen naisen pitäisi kyetä ajattelemaan järjellä. Itselläsi on 4 lasta, siihen päälle vielä ruokit ja majoitat uutta heilaasi, mutta ei kun rakkaus! Tuo hullu selitys kaikelle.

Kuten joku jo sanoi, niin jos haluat olla kohta 5 lapsen yksinhuoltaja, niin siitä vaan.[/QUOTE]

Juu, saat anteeksi :) Ja kukaan ei oo tainnut mainita, että oisin pian 5 lapsen yh. Ja toisaalta minulle käy varsin hyvin se, että asuisin virallisesti pelkästään lasten kanssa. Kuhan isä olisi erittäin tiiviisti arjessamme mukana auttamassa ja elämässä lapsen rinnalla. Samalla tietty myös näitten muittenkin lasten.

Tuosta heilan majoittamisesta tuli mieleen,että oletteko sitten uudelta kumppanilta olleet vuokraa vailla vaikkeivat heti virallisesti asuisikaan teidän luona? Mulla ku ei oo semmoinen edes mielessä käynyt!

Yhteistyössä