40v nainen ja nuori mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sonja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sonja

Vieras
Haluaisin kuulla kokemuksianne isosta ikäerosta? Jos ikäeroa esim. 15 vuotta (N40 M25).
Onko ikä vaan numeroita? Miten jutut ovat alkaneet? Onko suhde ollut pelkkää seksiä, vai onko löytynyt muutenkin yhdistäviä asioita? Miehet, naiset kertokaa kokemuksistanne! Komentoikaa!

Ei ole ikään tuijottamista, jos molemmista vain tuntuu oikealta ja toisillenne sopivalta.
Antaa paskanaamojen puhua mitä huvittaa, eivät tajuais kuitenkaan.

Joten, antakaa mennä jos siltä tuntuu!

Haluaisin kuulla kokemuksianne isosta ikäerosta? Jos ikäeroa esim. 15 vuotta (N40 M25).
Onko ikä vaan numeroita? Miten jutut ovat alkaneet? Onko suhde ollut pelkkää seksiä, vai onko löytynyt muutenkin yhdistäviä asioita? Miehet, naiset kertokaa kokemuksistanne! Komentoikaa!

Seksi painottuu, kun kroppa ja kalu nuorella uroolla kuosissa ja jaksaa pamputtaa. Kalu seisoo ilman viritelyitä ja pillereitä useampaankin varviin vuorokaudessa. Henkisellä puolella välillä kompurointia elämänkokemuksen puuttuessa ja kollin juoksuaikojen sattuessa.

Viimeksi muokattu:

Kyllä on niin, että ikä on vaan numeroita.Minulla on ollut monta naissuhdetta jossa nainen on ollut minua huomattavasti vanhempi. On tälläkin kertaa. Olen 35 vuotias mies,naisystäväni on 55 vuotta. Hän on minun lukioaikainen äidinkielen lehtori.Emme varsinaisesti asu yhdessä,olemme tapailleet jo 3vuoden ajan.Silloin kun olemme yhdessä, se on sitten laatuaikaa.Ei tule edes keskustelua siitä kumpi maksaa vuokran ja kumpi ruokalaskun. Jatketaanko me keskustelua aiheesta? Olen valmis jatkamaan. Kirjoittele ! T. Puhun kokemuksesta

Viimeksi muokattu:
Se varmaan on.,että nuoret, komeat kollit jaksaa. hmmmmmmm namitella
kauemmin., kun vanhat partasuut, viiksivallut.

"pojanjolperoista" tuntua, että täs ollaan kovia panomiehiä vaikka melkein "partaan latinki laukeaa". Toista se on kun vanhempi herrasmies viiksien kärjillä kutitellen sipuolen reituset jatkaa kunnon nuoluilla ja vasta SITTEN aloittaa kunnon lättäröinnit vitun kanssa, siinä on naimisen makua!

Viimeksi muokattu: