4D Ultra Tampereella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkuMyy09
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PikkuMyy09

Uusi jäsen
12.02.2009
2
0
1
Heippa!

Olisin kaipaillut kokemuksia niiltä, jotka ovat käyneet 4D Ultrassa Tampereen terveystalossa..Olen itse menossa muutaman viikon päästä lähinnä sen vuoksi, että haluiaisin kovasti saada tietää tulevan vauvan sukupuolen ja rakenneultrassa sitä ei nähty, kun hän piti kokoajan jalkoja niin tiukasti yhdessä..Sitten olisi yksi ehkä vähän tyhmäkin kysymys siellä käyneille: Tehdäänhän ultraus vatsan päältä eikä alakautta..??

Ihan vaan yleisesti, et mitä siellä katotaan? Samat asiat kun rakenneultrassa vai? Ja koitko sen tarpeeliseksi ja oliko mielestäsi sen rahan arvoinen kokemus? Tää on meidän esikoinen, jotan aattelin, et senkin puolesta ois kiva käydä siellä..Kiitos vastauksestasi =)

Ihan kaiken katsoi, samat kuin rakenneultrassa + lisää. Mulla teki myös sisätutkimuksen yms. myös, sillä mentiin sinne siksi, et olin vuotanut verta ennen sitä. Joten tarkisti ultralla ja tutkimuksella myös muuta kuin vauvaa. ...mut kaikki ok. Oli rahanarvoinen kokemus. Kävin Kirkisellä (vaikka olenkin vannonut, etten sille enää ikinä mene :xmas: ), koska tiesin, että ainakin siihen, mitä se sanoo, voi luottaa. Eli nielin ylpeyteni (niin sanotusti. :D Mulla jäi tuosta Kirkisestä aikoinaan km:n jälkeen paha maku, mut päätin ajatella vauvan parasta ja valmistautua siihen, et se nyt ei vaan ole kaikkein lämpimin lääkäri. Sitäkin osaavampi kyllä.)

Otettiin se DVD, mut näin jälkikäteen ajateltuna se on kyllä aivan turha. Ollaan sitä pari kertaa kattottu, mutta noh... eipä sillä mitään tee. Niitä kuviakin saa sieltä niin monta ja ne on niistä DVD:lläkin olevista parhaista kohdista. Joten siinä voi säästää hyvinkin, jos tahtoo (maksoi muistaakseni n. 15 e tms. eli ei ihan halpa).

Muuten oli kaikin puolin rahanarvoinen kokemus ja ennen kaikkea mieltä rauhoittava. B) Sain vastauksia myös muihin tämän raskauden aikana ilmaantuneisiin vaivoihin ja nyt kun tiedän, mistä ne johtuu, tiedän, et joitakin niistä on luvassa myös seuraavissa raskauksissa. ...kun neuvola on niihin vastaillut vaan, että ne nyt on näitä raskausjuttuja (noh, ei ollut ihan niin yksiselitteistä. :xmas: ) ja osittain neuvonut mua tekemään just päinvastoin kuin mitä nyt sit paljastui, et pitää/saa tehdä.

Mut jos tuon sukupuolen vuoksi vaan tahdot mennä, niin muista, et vauva voi päättää pitää sen salaisuutena. Jos se sattuu olemaan just semmoisessa asennossa, ettei sitä näe, niin sit sitä ei näe. ...meillä papu esitteli haaruväliään varsin näkyvästi, joten sekin sitten paljastui. :xmas:

Yhteistyössä