Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hipsuli:Kellään tietoa Oulun hinnoista?
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Maksaahan se. Riippuu paikkakunnasta.
Lahdessa jäi kelan korvauksen jälkeen maksamaan noin 100e.
Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Maksaahan se. Riippuu paikkakunnasta.
missä kävit? mä tilasin ajan tiistaina ja mulle sanottiin hemos et 220 ? mutta kelakorvauksen jälkeen 160-170? ja aika vasta 29.2 ja jos haluu kuvan dvd:lle ni pitää ottaa oma levyke mukaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Maksaahan se. Riippuu paikkakunnasta.
missä kävit? mä tilasin ajan tiistaina ja mulle sanottiin hemos et 220 ? mutta kelakorvauksen jälkeen 160-170? ja aika vasta 29.2 ja jos haluu kuvan dvd:lle ni pitää ottaa oma levyke mukaan..
Hemossa mekin käytiin (syyskuussa). Ei kyllä dvd:tä saatu :headwall:
Mullekin ne sanoivat korkeamman hinnan puhelimitse, en sitten tiedä miksi olikin noin huokea? Sukupuoli ei selvinnyt, olisiko se voinut alentaa hintaa?
Joku kommentoi eriarvoisuutta kelan korvauksissa. Täällä Lahdessa kaupunkihan ei tarjoa rakenneultraa; sen takia täytyy mennä yksityiselle jos rakenteet haluaa selvittää. Niinpä on mielestäni ihan kohtuullista saada kelasta jotakin takaisin päin, kun toiset saavat rakenneultran polikäynnin hinnalla..