4D vai tavallinen ultra, kumman valitsisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyn:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyn:)

Vieras
Eli yksityiselle on mentävä, jos halutaan tutkia vaavin rakennetta (kaupunki ei tarjoa rakenneultraa). Valittavana on rv 24 tehtävä 4D (eivät ultraa kuulemma aiemmin, tai 4D:tä ei kannata tehdä aiemmin) tai sitten tavallinen rakenneultra rv 18-22. Kumpi on parempi? Ensisijaisesti halutaan toki selvittää vauvan terveystilannetta (mitä nyt ultralla voi selvittää), mutta haluttaisiin tietää myös sukupuoli. Kumpi olisi parempi?

4d ultraan menisin itse! Kaikki näkyy paljon tarkemmin....
*Ja siinä sanottu sukupuoli on 100%. Kun taas normaaliultrassa vain "veikkaus" jotka eivät välttämättä pidä paikkansa...

esikoisesta tavallinen kun 4d kone oli rikki. kuopuksesta 4d ja tästä masussa olevasta piti ottaa tavallinen mutta lääkäri teki samalla hintaa 4d ultrauksen. jokaisesta on ollut enemän ultria kun on juossut sairaalassa.

ja sukupuoli näkyy parhaiten 4d:ssä.

Meillä kyllä tarjotaan rakenneultra, mutta minä myöhästyin siitä viikkojen suhteen. Menimme mielellämme 4d-ultraan sen sijaan, koska ensinnäkin minulta kuului vatsasta kahdet sydänäänet -ja haluttiin tietää sukupuoli etukäteen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
4d ultraan menisin itse! Kaikki näkyy paljon tarkemmin....
*Ja siinä sanottu sukupuoli on 100%. Kun taas normaaliultrassa vain "veikkaus" jotka eivät välttämättä pidä paikkansa...

Peesi 4d ultrassa näkyy kaikki kun on taitava ja kokenut tekijä!

Yhteistyössä